Вакансія головного спеціаліста із зв’язків з громадськістю

Міжнародна організація HealthRight International та заснований нею в Україні МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» оголошують конкурс на посаду головного спеціаліста із зв’язків з громадськістю (надавача послуг)

Інформація про замовника: HealthRight International (Право на здоров’я) – міжнародна благодійна організація, яка працює у сфері громадського здоров’я та захисту прав людини з метою забезпечення доступу до медичних та соціальних послуг для вразливих верств населення.

HealthRight International працює в Україні з 2005 року як представництво іноземної неурядової організації. МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійний фонд, заснований міжнародною організацією HealthRight International з метою розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив, які полягають у наданні життєво важливої допомоги найбільш незахищеним жінкам, дітям та молоді.

В Україні організації працюють з 2005 року і запроваджують моделі, спрямовані на профілактику соціального сирітства, ґендерно зумовленого насильства та ВІЛ, СНІД; сприяють розвитку місцевих громад через підвищення спроможності громадських організацій та органів місцевого самоврядування щодо покращення спектру, доступу та якості соціальних послуг і послуг реабілітації.

Термін надання послуг: серпень 2022 р. – серпень 2023 р. із можливістю продовження.

ГЕОГРАФІЯ: Україна.

МІСЦЕ РОБОТИ: м. Київ, метро Університет, вул. Пирогова, 4/26 оф.11

Зайнятість: повна.

 Основні цілі: створення та реалізація PR стратегії  HEALTHRIGHT/УФГЗ.

 Основні функції:

  • Побудова та управління комунікаційної стратегії організації та комунікаційних планів (на місяць, на тиждень і т.д.);
  • Побудова з кожним з координаторів комунікаційної стратегії і плану конкретного проекту.
  • Побудова соціально активної публічної репутації PR бренду HEALTHRIGHT/УФГЗ;
  • Побудова ідентичності бренду HEALTHRIGHT/УФГЗ;
  • Організація роботи з ефективного використання, розвитку наявних та пошуку нових каналів комунікації з цільовими групами;
  • Побудова позитивних відносин із зацікавленими сторонами, ЗМІ, лідерами думок та громадськістю та висвітлення діяльності компанії у ЗМІ. Розробка карти стейкхолдерів і визначення PR-стратегії з кожним;
  • Створення інформ приводів;
  • Підготовка статей, інтерв’ю, новин, блогів, анонсів, релізів для публікацій. Редагування, оновлення матеріалів та публікації (брошури, відео, публікації в соціальних мережах тощо);
  • Ініціація та організація соціально важливих тематичних PR заходів, залучення лідерів думок, державних установ;
  • Повний інформаційний та організаційний супровід;
  • Підготовка та просування спікерів HEALTHRIGHT/УФГЗ на спеціальних заходах та в медіа;
  • Підбір заходів, визначення тем, створення презентацій (при необхідності), використання матеріалів для подальшого просування;
  • Розробка програм з підвищення популярності бренду HEALTHRIGHT/УФГЗ, в тому числі шляхом інформаційного партнерства/спонсорства;
  • Формування та реалізація медіа-кампаній у регіонах; SMM;
  • Налаштування та відстеження активності бота в соцмережах;
  • Ведення сайту: оновлення інформації, публікація новин, відповіді на коментарі;
  • Забезпечення позитивних відгуків у Google Business;
  • Наповнення телеграм каналів HEALTHRIGHT/УФГЗ;
  • Створення дайджесту новин для клієнтів та партнерів HEALTHRIGHT/УФГЗ;
  • Організація онлайн-заходів (Стрімінг, робота з підрядниками, держ.органами, залучення аудиторії, модерація);
  • Розробка друкованої продукції, створення ТЗ на розробку друкованої продукції, комунікація з підрядниками;
  • Аналіз інформаційного поля та контроль можливих репутаційних ризиків;
  • Кризові комунікації;
  • Моніторинг висвітлення в ЗМІ та слідкування за галузевими тенденціями;
  • Пошук можливості для колаборації, спонсорства та реклами;
  • Систематична PR-звітність.

Вимоги до кандидатів:

  • Підтверджений досвід роботи на посаді спеціаліста зі зв’язків з громадськістю, прес-секретаря чи керівника прес-служби від 5-и років;
  • Досвід управління зв’язками зі ЗМІ (онлайн, телерадіомовлення та друковані видання)
  • Актуальна база контактів ЗМІ та лідерів думок;
  • Успішний досвід управляння командами та розвинені лідерські компетенції;
  • Стійкі навички написання та реалізації PR-стратегій, аналізу та управління розвитком та ефективністю стратегії PR по різним напрямкам бізнесу;
  • Знання основ брендингу або маркетингу;
  • Вміння вибудовувати та удосконалювати процеси для покращення результату;
  • Вміння діяти з позиції «м’якої сили», емпатія;
  • Навички роботи з текстами: написання статей, прес-релізів та інших PR-матеріалів, вичитки та редагування публікацій;
  • Високі комунікативні навички (усні та письмові);
  • Успішне портфоліо реалізованих проєктів;
  • Вільне володіння українською мовою;
  • Знання англійської буде перевагою;
  • Активність, креативність, відповідальність, системність, націленість на результат;
  • Володіння MS Office та соціальними мережами;
  • Знайомство з програмним забезпеченням для управління проектами та редагування відео/фото є плюсом;
  • Відмінні організаторські здібності та лідерські компетенції;
  • Бакалавр наук/бакалавр зі зв’язків з громадськістю, журналістики, комунікацій або суміжної галузі;
  • Вища освіта (магістр/бакалавр) у відповідних сферах зі зв’язків з громадськістю, журналістики, комунікацій або суміжної галузі
  • Досвід комунікаційного супроводу соціальних проектів (буде перевагою при розгляданні досвіду кандидата).

Загальні умови участі у конкурсі: 

До участі в конкурсі запрошуються надавачі послуг, які відповідають зазначеним вимогам. 

Вимоги до форми конкурсної пропозиції (має включати наступні пункти):

  • Інформація про надавача послуг та його досвід роботи, включаючи CV виконавця.
  • Пропозиція щодо ціни послуги.

Просимо надсилати своє резюме на пошту: Angelina.Yakovenko@healthright.org

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» та міжнародна організація HealthRight International (Право на здоров`я)  є роботодавцем рівних можливостей і не дискримінує у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку.

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації.

Add your Comment

uk