Вакансії і волонтерство

МЕНЕДЖЕР/-КА З КОМУНІКАЦІЙ ТА ВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В ТАТОHUB.КИЇВ

 

Фонд ООН у галузі народонаселення, UNFPA в рамках проєктної діяльності програми «ЄС за гендерну рівність: разом проти гендерних стереотипів та гендерно-зумовленого насильства», що фінансується ЄС та реалізується спільно структурою «ООН Жінки» та UNFPA, у партнерстві з Українською фундацією громадського здоров’я розпочав впровадження місцевих ініціатив з відповідального  залученого татівства,  спрямованих на подолання традиційних гендерних стереотипів, навчання навичкам піклування за дитиною, дитячій психології, ненасильницькій поведінці тощо.

Строк реалізації проєкту: до січня-лютого 2023 року

Реалізація такої ініціативи відбувається за рахунок створення тато-хабів (клубів) в окремих  муніципалітетах  України, які сповідуватимуть ідею  залученого татівства через  піклування,  проведення змістовного дозвілля разом, і забезпечення всебічного розвитку дитини, а також сприяння партнерським відносинам в родині та більше рівномірному розподілу домашніх обов’язків.

Згідно з останніми дослідженнями UNFPA в Україні 65% чоловіків думають, що достатньо просто заробляти гроші, щоб бути хорошим татом;

62% чоловіків визнають, що зазвичай дружина забезпечує щоденне піклування про дитину;

3% беруть «декретну відпустку»;

І як наслідок:

71% татів вважають, що вони проводять надто мало часу з дітьми через свою роботу;

Понад  60% шлюбів закінчуються розлученням, зокрема, внаслідок нерівномірного розподілу домашніх обов’язків.

Міжнародні дослідження доводять, що діти татів, які позитивно залучені в їхнє життя, мають більш високі досягнення в школі і університеті, більші успіхи в кар’єрі,  кращі пізнавальні і соціальні навички (спілкування), вищу самооцінку, менше поведінкових проблем і підвищену стійкість до стресу. Самі тати мають краще психічне та фізичне здоров’я, більш продуктивні на роботі, звітують про вищий рівень задоволеності життям. У партнерстві із залученим татівством спостерігається більше рівності у прийнятті рішень, краща комунікація та емоційна близькість в парі, нижчий рівень психічного та фізичного насильства  (Promundo 2019).

Одне з міст-партнерів проєкту м. Київ, для якого на базі Facebook-групи буде створено віртуальний тато-хаб.

Передбачається, що на базі такого  тато-хабу проводитимуться ефіри,  навчальні онлайн-заняття/вебінари для тат у форматі «рівний-рівному», чоловіки матимуть змогу обговорювати між собою різні теми та обмінюватися життєвим досвідом, зможуть отримати професійну консультацію психолога та  можливість відвідувати «живі» заходи для тат та дітей (майстер-класи, майстерні, змагання), що будуть організовуватися Фондом ООН у галузі народонаселення.

У зв’язку з вищезгаданим, оголошується вакансія менеджер/-ки з  комунікацій та ведення соціальних мереж в ТАТОhub.Київ, головним завданням якого/-ї є:

ведення онлайн-ресурсу на базі групи в Фейсбук (включно із створенням тематичного контенту, забезпеченням візібіліті проєкту, формуванням партнерств спільноти, залучення татів та нових підписників, модерація вебінарів тощо) для татів та забезпечення ефективної комунікації із його учасниками. 

Вимоги до успішного кандидата/-ки:

  1. уміння ефективно комунікувати із людьми, грамотність в письмовій та усній українській мові
  2. знання алгоритмів роботи соціальних мереж, створення контенту та його просування в соціальних мереж. Досвід успішної реалізації кампаній та створення і ведення сторінок у соціальних мережах буде перевагою. 
  3. уміння працювати із графічними редакторами, створювати та монтувати відео-контент на базових доступних платформах.
  4. уміння працювати із інструментами онлайн-просування контенту в соціальних мережах, знання основ таргетування в соціальних мережах.
  5. бачення розвитку платформи ТАТОhub.Київ, уміння комунікувати та налагоджувати ділові стосунки із партнерами, залучати медіа тощо.
  6. досвід роботи з соціальними мережами мінімально 1 рік або ефективне ведення власної сторінки в соціальних мережах.
  7. інтерес до тематик гендерної рівності, батьківства, залучення чоловіків до відповідального татівства, сексуальної освіти тощо. 
  8. кандидат/-ка мають постійно перебувати у Києві, оскільки основна робота буде,  в тому числі, стосуватися просування онлайн ТАТОhub.Київ, що передбачає, зокрема, організацію та участь у подіях в Києві.
  9. модальність роботи – віддалена (перебування в офісі не обов’язкове), проте менеджер/-ка повинні мати можливість для офлайн-зустрічей, участі/організації зйомок чи створення іншого тематичного контенту тощо. 
  10. можливість працевлаштування на неповний день за умови виконання поставлених завдань та доступності телефоном в робочий час. 
  11. контракт передбачається на період з лютого до грудня 2021 року з можливістю продовження. Випробувальний термін – 1 місяць. 

 

Просимо зацікавлених кандидатів/-ок надсилати CV, портфоліо і мотиваційний лист українською мовою  до 18.00, 05 лютого 2021 року на адресу : Oksana.Savenko@healthright.org.

Обраним кандидатам/-кам буде надано тестове завдання.

Бажано, щоб кандидат/ка є ФОП 3 групи або був/була готова його відкрити.

 

 

ВАКАНСІЯ АСИСТЕНТА

МБФ «Українська фундація громадського здоров`я» та «Право на здоров’я» (HealthRight International) шукає асистента проектів.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ:

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійна організація, метою діяльності якої є забезпечення доступу до життєво важливих медичних та психосоціальних послуг для тих, хто опинився у складних життєвих обставинах в Україні. Проекти організації спрямовані на допомогу потерпілим від порушення прав людини (насильства та катувань), жінкам та молоді, які пережили насильство, мають ВІЛ-позитивний статус або ризиковану поведінку щодо ВІЛ, внутрішньо перемішеним жінкам та сім’ям з дітьми. УФГЗ заснована 2008 року міжнародною організацією «Право на здоров’я» (HealthRight International) для розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив та забезпечення стійкості проектів.

 

Основні завдання надавача послуг:

Оперативний супровід та асистування виконавчому директору, координатору та виконавцям проектів для їх ефективної реалізації та досягнення коротко та довгострокових цілей проекту.

 

Основні обов’язки асистента:

  1. Оперативна підтримка, зворотній зв’язок (листування, написання інструкцій, уточнення, підтримка зворотнього зв’язку по усуненню проблемних питань) з виконавцями проекту.
  2. Підготовка угод для надавачів соціально-психологічних послуг. Перевірка, прийом, сортування, подання до підпису, розсилка, у разі надходження змін підготовка нових угод, внесення відповідних даних.
  3. Організація заходів: тренінгів, круглих столів, прес-брифінгів, конференцій, та інше (підготовка листів, програм, списків учасників, матеріалів, сертифікатів, узгодження з партнерами та запрошеними).
  4. Моніторинг та прийом документів щодо нових надавачів послуг в рамках реалізації проектів. Організація співбесід. Формування пакету документів кандидатів та подання їх до бухгалтерії.
  5. Збір та аналіз історій кейсів, виявлених надавачами соціально-психологічних послуг, та надісланих фото, їх редакція, дотримання конфіденційності, наявність інформованих згод, сортування та подання стейкхолдерам, а також для розміщення на сайтах.
  6. Формування та моніторинг списків надавачів соціально-психологічних послуг та їх контактів.
  7. Розробка інструкцій щодо надання соціально-психологічних послуг або інших процедур.
  8. Узагальнення та підготовка загальних звітів за результатами аналізу надання послуг надавачів соціально-психологічних послуг.
  9. Створення та ведення кодів надавачів соціально-психологічних послуг в електронній базі даних.
  10. Організація та проведення для виконавців проекту моніторингових візитів до місць локацій надавачів соціально-психологічних послуг.
  11. Надсилання звітної інформації всім партнерам проекту щодо  виявлення випадків насильства та реалізації проекту.
  12. Підготовка угод/меморандумів щодо співпраці та реалізації проекту в усіх регіонах його реалізації.
  13. Перевірка, сортування та архівування отриманої конфіденційної  інформації щодо клієнтів надавачів соціально-психологічних послуг.
  14. Заповнення та підтримка web-ресурсів організації інформацією що стосується проекту.
  15. Моніторинг web-ресурсів організації щодо інформації, яка стосується реалізації проекту.

 

Інші функції:

  1. Підготовка, написання листів та підтримка зворотнього зв’язку з партнерами реалізації проекту.
  2. Аналіз потреб надавачів соціально-психологічних послуг щодо інформаційних матеріалів та рекламної продукції.
  3. Редагування макетів інформаційних матеріалів. Підготовка супровідних листів.
  4. Розповсюдження моніторингових звітів серед партнерів проекту.
  5. Моніторинг та редагування презентацій.

 

 Звітування:

  1. Подання звітної інформації 5 W кластеру з питань захисту донору проекту (щоквартально до 5 числа поточного місяця за звітний квартальний період).
  2. Збір та аналіз, візування звітів щоденного обліку роботи надавачів соціально-психологічних послуг, графіків виїздів, журналу обліку нових клієнтів та інформованих згод клієнтів (щомісячно до 30 числа поточного місяця за звітний період).

 

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта (рівень магістра/бакалавра) у відповідних сферах;
  • відмінне володіння англійською мовою як письмовою, так і усною (рівень Advanced або Proficiency);
  • міжособистісні навички та вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей.

 

Резюме та супровідний лист АНГЛІЙСЬКОЮ (!) мовою із зазначенням посади надсилати на olga.veselovska@healthright.org до 26 листопада 2018 р.