Archives

  • -

Міжнародний благодійний фонд «Українська фундація громадського здоров’я» оголошує конкурс на послуги усного, письмового, планового та термінового українсько-англійського та англійсько-українського перекладу під час реалізації проектної та статутної діяльності Організації

До участі в тендері запрошуються компанії/агенції та фізичні особи підприємці України, які можуть надати відповідні послуги.

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг

Послуги усного, письмового, планового та термінового українсько-англійського та англійсько-українського перекладу.

Вимоги до участі у тендері:

Для участі у тендері просимо надати цінову пропозицію щодо вартості послуг та строків виконання письмового перекладу текстів з української на англійську мову (та навпаки) за 1 сторінку тексту (1800 знаків з пробілами та розділовими знаками), вказавши вартість сторінки при замовленні перекладу до 10-ти сторінок та при замовленні перекладу на більш ніж 10 сторінок.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг[i] Документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам
Юридична особа за законодавством України Реєстраційні документи:

Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи або

Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

які підтверджують можливість займатися даним видом діяльності з відповідними кодами КВЕДів

Комерційна пропозиція за 1 сторінку тексту (1800 знаків з пробілами та розділовими знаками), вказавши вартість сторінки при замовленні перекладу до 10-ти сторінок
Комерційна пропозиція за 1 сторінку тексту (1800 знаків з пробілами та розділовими знаками), вказавши вартість сторінки при замовленні перекладу від 10-ти сторінок

[i] Невідповідність хоча б одній з кваліфікаційних вимог тендерної пропозиції учасника призводить до автоматичної повної дискваліфікації такої тендерної пропозиції.

Критерії оцінки тендерних пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, та їх вагові коефіцієнти:


Критерії оцінки[i] Оцінювання (бальна система)

5- відмінно

4- добре

3- задовільно

2- незадовільно

1- неприйнятно

У випадку не можливості оцінити за конкретним критерієм проставляються 0

1.                     вартість пропонованих аудиторських послуг 1 – 5
2.                     професійний досвід 1 – 5
3.                     додаткові переваги (опис досвіду або портфоліо зі зразками перекладів, які були зроблені протягом останнього року) 1 – 5

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції лише у електронному вигляді.
  2. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  4. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 60 днів.
  5. У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то така тендерна пропозиція не розглядається.
  6. До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення та формі Тендерної пропозиції.

Кінцевий термін подачі документів для участі у тендері – 31 серпня 2021 року до 18-00 за Київським часом.

Всі учасники конкурсу будуть проінформовані про його результати 01 вересня    2021 року  до 18-00 за Київським часом, шляхом електронного листа на адресу з якої надійшла комерційна пропозиція.

Прохання до зацікавлених в участі та співпраці з МБФ «Українська фундація громадського здоров’я», надсилати комерційну пропозицію до 31 серпня 2021 року включно на адресу  Viktor.Orel@healthright.org   з темою «Тендерна пропозиція переклад»/

В разі виникнення додаткових питань, прохання надсилати запит на електронну пошту Viktor.Orel@healthright.org

 

 

 

 


  • -

Профілактика ВІЛ, тестування та лікування молоді і жінок у конфлікті з законом в Україні

Мета проекту Зменшення рівня поширення ВІЛ серед ув’язнених (молоді та жінок) та покращення доступу до тестування на ВІЛ і лікування для осіб, які перебувають у конфлікті з законом
Термін реалізації Вересень 2016 – Вересень 2019 (36 місяців)
Виконавець проекту  Міжнародна організація HealthRight International (Право на здоров’я) в співпраці з МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ)
Сайти впровадження проекту Шість виховних колоній (мм. Ковель, Мелітополь, Кременчук, Дубно, Куряж, Прилуки); центри пробації у Київській, Чернігівській, Дніпропетровській, Харківській і Запорізькій областях; місцеві СНІД-центри, місцеві ГО, місцеві центри соціальних служб
Донор СНІД-фонд Елтона Джона
 Партнери Державна пенітенціарна служба УкраїниМіністерство соціальної політики УкраїниУкраїнський центр з контролю за соціально-небезпечними хворобамиВГЦ «Волонтер»

Завдання проекту

  1. Комплексна соціальна підтримка, профілактика та тестування на ВІЛ ув’язнених, умовно засуджених та звільнених, жінок та молоді, а також, що знаходяться в групі ризику.
  2. Зменшення кількості випадків пов’язаних з ризиком інфікування ВІЛ, та попередження рецидивів у виховних колоніях.
  3. Навчання і підвищення спроможності для надавачів послуг щодо профілактики і тестування на ВІЛ, а також зниження ризиків рецидиву.

 

Очікувані результати проекту

  1. 3000 ув’язнених, умовно засуджених, звільнених, жінок та молоді, що знаходяться в групі ризику, залучені до заходів з профілактики ВІЛ, а також зниження ризиків рецидиву.
  2. 2400 ув’язнених, умовно засуджених, звільнених, жінок та молоді, що знаходяться в групі ризику, пройшли тестування на ВІЛ та звернулися за лікуванням в разі необхідності.
  3. 1800 ув’язнених, умовно засуджених, звільнених, жінок та молоді, що знаходяться в групі ризику, залучені до комплексної соціальної підтримки.
  4. 220 спеціалістів кримінальної юстиції, соціальних служб, медичних та громадських організацій пройдуть навчання щодо профілактики ВІЛ.

 

Довгостроковий вплив проекту

Очікується, що в результаті проекту буде (1) підвищена спроможність 220 надавачів послуг щодо комплексного ведення випадку, профілактики та тестування ВІЛ, а також здійснення освітньо-профілактичних заходів з питань зниження ризику рецидивів; (2) вдосконалення знань про ВІЛ та усвідомлену поведінку серед 2600 молодих людей та 300 жінок; (3) покращений доступ до послуг, пов’язаних з ВІЛ, для молоді та жінок, що мають конфлікти із законом та знаходяться в групі ризику; (4) підвищено можливість батьків/опікунів в наданні підтримки; (5) співпраця зацікавлених сторін (державних та громадських організацій) у впровадженні та подальшому поширенню досягнень проекту.


  • -

Посилення гуманітарної відповіді на потреби найбільш вразливих категорій жінок та дівчат-підлітків в умовах збройного конфлікту на сході України: зміцнення міжвідомчої системи попередження та подолання ґендерно-обумовленого насильства та забезпечення доступу до послуг з охорони репродуктивного здоров’я

РЕГІОНИ ПРОЕКТУ:

Дніпропетровська, Харківська, Запорізька, та підконтрольні Україні території Донецької та Луганської областей.

РЕЗЮМЕ ПРОЕКТУ:

Проект спрямований на забезпечення потреб найбільш вразливих категорій жінок та дівчат-підлітків в умовах збройного конфлікту на сході України шляхом зміцнення міжвідомчих систем координації, захисту та попередження та розширення доступу до правової, медичної та соціально-психологічної допомоги для осіб, які постраждали від ґендерно-обумовленого насильства (ҐОН). Проект та його імплементація спрямовані на досягнення двох взаємопов’язаних цілей: А) забезпечення негайних потреб осіб, які пережили ґендерно-обумовленого насильство (захист і збереження життя), за допомогою координації, оцінки поширеності явища ҐОН, інформаційно-просвітницьких заходів та створення міжвідомчого механізму перенаправлення на регіональному рівні; Б) підвищення здатності місцевих органів та служб, відповідальних за надання допомоги (правової, медичної, соціально-психологічної) з метою подолання ҐОН (через перенаправлення та надання послуг жертвам) та реалізації програм з його попередження на місцевому рівні.

Українська фундація громадського здоров’я була обрана партнером Фонду народонаселення ООН для запровадження компоненту проекту з посилення спроможності надавачів послуг у забезпеченні потреб жінок, які зазнали насильства або є у групі ризику.

В рамках проекту УФГЗ запроваджує наступну діяльність:

  • Організує роботу 21 мобільної бригади в 5 регіонах, які здійснюватимуть виїзди в межах регіонів, надаватимуть консультації та інші послуги потерпілим від гендерно обумовленого насильства, в тому числі домашнього насильства.
  • Посилює спроможність та забезпечує підтримку місцевим надавачам послуг (державним структурам та громадським організаціям) в 5 регіонах, зокрема проводить тренінги для соціальних працівників та психологів з надання психосоціальної підтримки особам, потерпілим від насильства, а також попередження гендерно обумовленого насильства, в тому числі у сім’ї, надає міні субгранти.

Психологи та соціальні працівники з 21 мобільної бригади здійснюватимуть моніторинг випадків гендерно обумовленого насильства, в тому числі в сім’ї в Дніпропетровській, Харківській, Запорізькій, та підконтрольних Україні територіях Донецької та Луганської областей, з особливим акцентом на районах з найбільшою кількістю внутрішньо переміщених осіб. Аутріч-бригади здійснюватимуть регулярні виїзди до районних центрів, а також віддалених селищ для виявлення випадків гендерно обумовленого насильства. Психологи й соціальні працівники надаватимуть наступні послуги:

  • Соціально-психологічні консультації для виявлення потерпілих від гендерно обумовленого насильства осіб та оцінки їх психоемоційного стану
  • Консультації для потерпілих від гендерно обумовленого насильства осіб з метою попередження повторних випадків насильства та покращення їхньої ситуації
  • Комплексна оцінка потреб потерпілих від насильства осіб та направлення для отримання додаткових послуг
  • Індивідуальні та групові сесії для осіб, які зазнали гендерно обумовленого насильства, в тому числі в сім’ї
  • Консультації для членів родин.

Місця локацій мобільних бригад та території їхнього охоплення

  • Запорізька область:
  • 1-ша мобільна бригада – м. Запоріжжя;
  • 2-га мобільна бригада – м. Бердянськ та Бердянський район;
  • 3-тя мобільна бригада – м. Мелітополь та Мелітопольський район.
  • Дніпропетровська область:
  • 1-ша мобільна бригада – м. Дніпропетровськ;
  • 2-га мобільна бригада – м. Кривий Ріг;
  • 3-тя мобільна бригада м. Павлоград та Павлоградський район;
  • 4-та мобільна бригада м. Нікополь та Нікопольський район.
  • Донецька область:
  • 1-ша мобільна бригада – м.Cвятогірськ та Слов’янський район, м. Красний лиман, Олександрівський район;
  • 2-га мобільна бригада – м. Слов’янськ, м. Краматорськ, м. Дружківка;
  • 3-тя мобільна бригада – м. Костянтинівка та Костянтинівський район, м. Бахмут та Бахмутський район, м. Дзержинськ;
  • 4-та мобільна бригада – м. Першотравневе та Першотравневий район, Володарський район, Волновахський район, Великоновосілківський район;
  • 5-та мобільна бригада – м. Добропілля та Добропільський район, м. Селидове, м. Димитров, м. Новогродівка, Мар’їнський район.
  • Луганська область:
  • 1-ша мобільна бригада – смт. Новоайдар та Новоайдарський район;
  • 2-га мобільна бригада – м. Сєвєродонецьк;
  • 3- тя мобільна бригада – м. Лисичанськ;
  • 4-та бригада – –  смт. Станиця-Луганська та Станично-Луганський район;
  • 5-та бригада – м. Кримінна та Кримінський район.
  • Харківська область:
  • 1-ша мобільна бригада – м. Харків;
  • 2-га мобільна бригада – м. Харків;
  • 3- тя мобільна бригада – м. Лозова та Лозівський район;
  • 4-та бригада – м. Ізюм та Ізюмський район.

  • -

Екстрена допомога потерпілим від тортур в Україні

Завданням даного проекту є скринінг та перенаправлення для отримання комплексних соціальних, психологічних, юридичних послуг для солдатів – учасників АТО, жінок з числа переселенок, а також надання психологічних, соціальних та юридичних послуг потерпілим від катувань та членам їхніх родин, в тому числі надання першої психологічної допомоги та лікування методом наративної експозиційної  терапії (метод лікування травматичних розладів у осіб, які зазнали множинних або складних травм). Окрім того, проект працюватиме на розвиток моделі допомоги потерпілим від катувань, що включає навчання та експертну підтримку для фахівців, створення партнерської мережі з державних та неурядових організацій, які працюють з потерпілими від тортур.

Цільова група проекту: солдатиучасники АТО, внутрішньо-переміщені жінки, потерпілі від катувань, члени їхніх родин.

Термін  «катування» означає  будь-яку  дію,  якою будь-якій особі навмисне заподіюються сильний  біль або страждання, фізичне чи моральне, щоб отримати від неї або  від третьої особи відомості чи визнання,  покарати її за дії,  які  вчинила  вона  або  третя  особа   чи   у   вчиненні   яких   вона  підозрюється, а також залякати чи примусити її або третю особу, чи  з будь-якої причини,  що  грунтується  на дискримінації будь-якого виду,  коли  такий  біль  або  страждання  заподіюються державними посадовими особами чи іншими особами, які виступають як  офіційні, чи з їх підбурювання,  чи з їх відома, чи за їх мовчазної згоди (згідно до визначення в Конвенції ООН проти катувань).

Завдання проекту:

  1. Забезпечення доступу до лікування та відповідних послуг для потерпілих від катувань задля покращення їхнього стану, зменшення симптомів посттравматичного стресового розладу (ПТСР) та покращення їхнього доступу до ресурсів.
  2. Забезпечення доступу до послуг для членів родин потерпілих від катувань. Послуги включають роботу з травмою, підготовку до догляду за потерпілими: родичі потерпілих часто травматизовані через власний досвід конфлікту, а також споглядання наслідків жорстокого поводження щодо їхніх близьких. Родичі будуть залучені до послуг, які допоможуть їм пережити травму, а також підтримати близьких в процесі одужання.
  3. Навчання, експертна підтримка фахівців у наданні висококваліфікованої допомоги потерпілим від катувань та перенаправленні для отримання додаткових послуг. Навчання, супервізію та експертну підтримку для фахівців надаватиме доктор психології Моніка Індарт, США, (Monica Indart, Psy. Dr.). Доктор Індарт спеціалізується на психологічній допомозі потерпілим від катувань, навчанні фахівців, які працюють з потерпілими в місцях активних конфліктів.

Результати проекту:

  1. Щонайменш 70 потерпілих від катувань будуть виявлені та отримають первинну консультацію (скринінг) у військових шпиталях, таборах для внутрішньо переміщених осіб, державних центрах соціальних послуг, неурядових організаціях.
  2. Щонайменш 50 потерпілих від катувань отримають психологічну допомогу та комплексний супровід (юридичні, медичні інформаційні послуги, сприяння в отриманні соціальних виплат).
  3. Щонайменш 50 членів родин потерпілих від катувань будуть виявлені та отримають первинну консультацію (скринінг)

Щонайменш 20 членів родин потерпілих від катувань будуть залучені в індивідуальну та групову роботу.


  • -

Свобода від насильства: покращення доступу до соціальних послуг в Україні

Мета проекту – Сприяння розвитку місцевих громад через підвищення спроможності громадських організацій та органів місцевого самоврядування щодо покращення спектру, доступу та якості соціальних послуг і послуг реабілітації для потерпілих від насильства жінок та чоловіків, які вчинили насильство.

Географія проекту м. Київ та 10 адміністративних регіонів України

Партнери Міністерство соціальної політики України, Всеукраїнський громадський центр «Волонтер», Міжнародний гуманітарний центр «Розрада», Міжнародний жіночий правозахисний центр «ЛаСтрада-Україна», Київський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Всеукраїнська Мережа людей, що живуть з ВІЛ/СНІД

Завдання проекту

  1. Розвиток спроможності місцевої влади, органів місцевого самоврядування та громадських організацій у наданні послуг з попередження насильства щодо жінок та міжвідомчої взаємодії у протидії насильству щодо жінок.
  2. Запровадження в м. Києві моделі міжвідомчої взаємодії у протидії насильству щодо жінок, що включає виявлення, надання послуг реабілітації для потерпілих від насильства жінок та проведення корекційної роботи з чоловіками, які вчинили насильство; Також передбачається створення, організацію та посилення діяльності міжвідомчої робочої групи, відпрацювання міжвідомчого протоколу.
  3. Поширення запровадженої в м. Києві  моделі міжвідомчої взаємодії на 3 додаткові сервісні сайти в Україні. Ці сайти будуть обрані з 10 регіонів, залучених до проекту.
  4. Обмін набутим досвідом, методиками моделі міжвідомчої взаємодії задля сприяння поширенню моделі по всій Україні.

Очікувані результати проекту

  1. Буде сформована команда з 20 тренерів, які пройдуть навчання за програмою міжвідомчої взаємодії у протидії гендерному насильству щодо жінок. Тренери отримають знання й навички, необхідні для навчання надавачів послуг (соціальних працівників, міліції, медиків), міжвідомчій взаємодії у виявленні, перенаправленні та наданні послуг потерпілим від насильства жінкам та чоловікам, які вчинили насильство.
  2. Команда з 20 тренерів проведуть навчання у 10 регіонах України для 800 представників місцевої влади, органів самоврядування та громадських організацій (соціальних працівників, медиків та працівників міліції) за програмою підготовки фахівців з міжвідомчої взаємодії у протидії гендерному насильству щодо жінок.
  3. В Києві та 3 додаткових сайтах буде налагоджена функціональна модель міжвідомчої взаємодії у протидії гендерному насильству щодо жінок; щонайменш 700 потерпілих від насильства жінок та чоловіків, які вчинили насильство, отримують послуги за час реалізації проекту.
  4. Відпрацьовані моделі та досвід проекту будуть презентовані на фінальній прес-конференції за результатами проекту з метою подальшого поширення по всій Україні.

Довгостроковий вплив проекту

Очікується, що в результаті проекту буде підвищена спроможність соціальних працівників, медиків, міліції у наданні послуг з попередження насильства, а також запроваджені ефективні механізми міжвідомчої взаємодії. Як наслідок, понад 1 мільйон потерпілих від насильства жінок у 10 залучених до проекту регіонах отримуватимуть послуги виявлення та перенаправлення, а також психосоціальні, медичні та юридичні послуги.

 

 

 

 

 


  • -

Підвищення спроможності спеціалістів щодо психо-соціальної адаптації внутрішньо переміщених сімей з дітьми

Мета проекту: Підвищити спроможність фахівців державного та недержавного сектору (соціальних працівників, психологів, вчителів та волонтерів), які безпосередньо працюють з ВПО в м. Києві та Київській області з питань психо-соціальної допомоги та адаптації дітей та батьків, які тікали від насильства зі Сходу України.

Завдання проекту:

Завдання 1. Розробити посібник (30-40 сторінок) для практиків щодо надання психо-соціальної допомоги, адаптації внутрішньо переміщеним дітей, їх батьків та сімей з дітьми, які втікали від насильства на Сході України.

Завдання 2: Підвищити спроможність надавачів послуг (психологів-волонтерів, шкільних психологів, соціальних працівників, вчителів) у наданні психо-соціальної допомоги внутрішньо-переміщеним дітям, їх батькам, сім`ям з дітьми з числа ВПО шляхом проведення тренінгів.

Завдання 3: Залучити внутрішньо переміщені сім`ї з дітьми до психо-соціальної допомоги.


  • -

Забезпечення права дівчат та жінок, які опинились у складних життєвих обставинах через безпритульність, насильство чи ВІЛ, на доступ до послуг з репродуктивного здоров’я у м. Києві

Мета проекту – забезпечення прав дівчат та жінок, які опинились у складних життєвих обставинах, в т.ч. через безпритульність, ВІЛ, насильство, у доступі до послуг у сфері репродуктивного здоров’я шляхом зміцнення партнерства, підвищення потенціалу та координації послуг громадських організацій та державних медичних закладів м. Києва (жіночі консультації, дружні до молоді клініки, шкірно-венерологічні диспансери).

Цілі проекту:
Ціль 1. Налагодження партнерства та співпраці між державними медичними закладами (жіночі консультації, дружні до молоді клініки, шкірно-венерологічні диспансери) та громадськими організаціями щодо забезпечення надання послуг із репродуктивного здоров’я дівчатам та жінкам, які опинились в складних життєвих обставинах, в т.ч. через безпритульність, ВІЛ та насильство;
Ціль 2. Підвищення знань державних надавачів послуг із репродуктивного здоров’я (жіночі консультації, дружні до молоді клініки, шкірно-венерологічні диспансери) щодо особливостей роботи із дівчатами та жінками, які опинились в складних життєвих обставинах, в т.ч. через безпритульність, ВІЛ та насильство, у сфері збереження репродуктивного здоров’я;
Ціль 3. Привернення уваги громадськості до проблем доступу дівчат та жінок, які опинились в складних життєвих обставинах, в т.ч. через безпритульність, ВІЛ та насильство, до послуг із збереження репродуктивного здоров’я.

Результати проекту
В результаті реалізації даного проекту буде забезпечено право дівчат та жінок, які опинились в складних життєвих обставинах, в т.ч. через безпритульність, ВІЛ та насильство, на доступ до послуг із репродуктивного здоров’я в м. Києві.
Проміжні:
– налагоджена співпраця громадських організацій та державних медичних закладів м. Києва (жіночі консультації, дружні до молоді клініки, шкірно-венерологічні диспансери) у сфері репродуктивного здоров’я;
– підвищено потенціал та знання державних надавачів послуг із репродуктивного здоров’я про особливості роботи із дівчатами та жінками, які опинились в складних життєвих обставинах, в т.ч. через безпритульність, ВІЛ та насильство;
– визначено чіткий перелік послуг із репродуктивного здоров’я для дівчат та жінок, які опинились в складних життєвих обставинах, в т.ч. через безпритульність, ВІЛ та насильство;
– привернено увагу громадськості через ЗМІ до проблеми доступу дівчат та жінок, які опинились в складних життєвих обставинах, в т.ч. через безпритульність, ВІЛ та насильство, до послуг із репродуктивного здоров’я.
Довготривалі:
–  розроблено алгоритм взаємодіїдій громадських організацій та державних медичних закладів м.Києва (жіночі консультації, клініки дружні до молоді, щкірно-венерологічні диспансери) щодо перенаправлення дівчат та жінок в складних життєвих обставинах з питань збереження у сфері репродуктивного здоровʼя;

– – дівчата та жінки, які опинились в складних життєвих обставинах, в т.ч. через безпритульність, ВІЛ та насильство отримають доступ до послуг з репродуктивного здоровʼя та інформацію щодо планування своєї  вагітності , кількість звернень дівчат та жінок збільшено


  • -

«Допомагаючи дівчатам та жінкам, вразливим до інфікування ВІЛ, залишити вулицю та змінити життя в мм. Київ та Донецьк»

_MG_4118Актуальність проблеми в Україні:

В Україні на сьогодні нараховується понад 90 тисяч дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, тридцять шість тисяч дітей перебувають у складних життєвих обставинах. За оцінками експертів, приблизно 100 тисяч підлітків та молоді в Україні значну частину часу проводять на вулиці – у вкрай небезпечних та нестабільних умовах, де часто зіштовхуються з дискримінацією та відчуженням. Приблизно 25% вуличної молоді – дівчата й молоді жінки, які є особливо вразливими до насильства, ВІЛ, незапланованої та ранньої вагітності, відмови від новонародженої дитини.

У 2010 році в м. Києві був створений Центр допомоги дівчатам та молодим жінкам в складних життєвих обставинах «Право на здоров’я», який забезпечує комплексну підтримку дівчат та молодих жінок віком 14-24 роки, котрі живуть або значну частину часу проводять на вулиці та/або мають ВІЛ-позитивний статус. З-поміж 693 дівчат, що відвідали Центр протягом 2х років, 240 (35%) протягом тривалого часу ночували на вулиці, 128 час від часу проводили ніч на вулиці через нестабільну або небезпечну обстановку вдома. Із цих 368 дівчат, лише 44 (12%) за допомогою Центру вдалося вирішити питання з житлом (як правило, через повернення додому – до родини). Усі клієнтки Центру мали досвід проживання на вулиці, та перебували у ризику знову опинитися на вулиці. Багато уникнули цього завдяки втручанню команди Центру «Право на здоров’я».

Окрім того, 27% клієнток Центру були ВІЛ-позитивними, 8% були вагітні, 39% мали маленьких дітей, у 50 % були відсутні ідентифікаційні документи. Більшість не мали освіти, роботи та необхідних життєвих навичок. Багато дівчат, які зверталися до Центру, не мають батьків або не можуть самостійно відновити з ними стосунки і повернутися додому. Більшість клієнток Центру «Право на здоров’я» не мають доступу до державних цілодобових притулків та кризових центрів через відсутність ідентифікаційних документів або реєстрації.

МЕТА ПРОЕКТУ:

Покращення якості життя дівчат і молодих жінок, які опинилися у складних життєвих обставинах (зокрема тих, що живуть або значну частину часу проводять на вулиці та/або мають ВІЛ-позитивний статус), їхніх партнерів і дітей шляхом надання послідовної комплексної допомоги та підтримки через (1) аутріч-роботу, (2) послуги денного центру та (3) забезпечення функціонування соціальної квартири як форми реабілітації та соціальної адаптації.

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ:

  • Відпрацювати послідовну модель надання послуг для дівчат і молодих жінок у складних життєвих обставинах – починаючи з моменту виявлення в ході аутріч до повернення до стабільного безпечного життя в умовах сімейного середовища.
  • Апробувати моделі функціонування соціальних квартир для вагітних та молодих матерів, які опинилися у складних життєвих обставинах, як форми реабілітації та соціалізації.
  • Підвищити взаємодію та об’єднати зусилля державних установ (соціальних, медичних та освітніх) та недержавних організації щодо створення комплексної системи підтримки дівчат та молодих жінок в складних життєвих обставинах.

НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ПРОЕКТОМ:

  • Створення та забезпечення функціонування 2-х соціальних квартир в містах Києві та Донецьку.
  • Забезпечення виявлення дівчат у складних життєвих обставинах, надання комплексу соціальних послуг, спрямованих на відновлення документів, психологічну підтримку, медичний супровід, доступ до тестування та лікування ВІЛ, пошук роботи та житла, реабілітацію тощо.
  • Підготовка команд фахівців мм. Київ та Донецьк до роботи з дівчатами в складних життєвих обставинах, зокрема щодо надання послуг в умовах аутріч, мультидисциплінарного ведення випадку, мотивації клієнтів тощо.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ:

  • Створені 2 соціальні квартири для вагітних жінок та молодих матерів в мм. Київ та Донецьк, забезпечено їх функціонування.
  • 105 вагітних та молодих матерів отримають послуги в соціальних квартирах, не менше 80% випадків будуть успішними.
  • 720 дівчат у складних життєвих обставинах, 252 дитини, 180 партнерів-чоловіків отримають послуги денного центру.
  • 504 дівчини отримають послуги в умовах аутріч, з них 50% звернуться до денного центру по наступні послуги.
  • 57 постачальників послуг буде навчено різним формам роботи з дівчатами в складних життєвих обставинах.
  • За результатами діяльності соціальних квартир буде підготовлено пропозиції щодо доцільності впровадження даної форми на території України.

ПАРТНЕРИ ПРОЕКТУ:

  • Благодійний Фонд Ріната Ахметова «Розвиток України».
  • Донецька міська Рада.
  • Донецька міська молодіжна організація «Альтернативний молодіжний центр».
  • Київський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Географія проекту: м. Київ, м. Донецьк


  • -

Посилення моделей інтегрованих медико-соціальних послуг для ВІЛ-позитивних підлітків

Centr_-37(1)Завдання даного проекту – розширення охоплення комплексними медико-соціальними послугами, покращення прихильності до лікування та утримання в догляді ВІЛ-позитивних дітей та підлітків. У рамках проекту УФГЗ запровадить та посилить моделі інтегрованих медико-соціальних послуг для ВІЛ-позитивних підлітків на базі 5 сервісних сайтів у Києві, Донецьку та Миколаєві. Модель базуватиметься на мультидисциплінарному підході або підходах, що передбачають активне залучення підлітків, їхніх родин, громад та поєднують різних надавачів послуг.

Діяльність у межах проекту:

    • Навчання медиків та соціальних працівників, які працюють з ВІЛ-позитивними підлітками, інтегрованій моделі надання медико-соціальних послуг
    • Створення 5 сервісних сайтів для ВІЛ-позитивних підлітків, де їм допомагатимуть долати труднощі, пов’язані з ВІЛ-позитивним статусом (зокрема, резистентністю до лікування) шляхом надання психологічної підтримки, сприяння
    • в формуванні прихильності до лікування, надання підтримки у зв’язку з втратою членів родини, стигмою, неприйняттям та дискримінацією, що перешкоджають формуванню зв’язку між соціальними та медичними послугами.

  • Підтримка ВІЛ-позитивних підлітків як лідерів у профілактиці, наданні послуг через розвиток їхніх лідерських якостей, навичок та потенціалу задля адвокації їхніх прав, побудови взаємодії з ровесниками.
  • Підтримка розвитку дружніх до підлітків сервісних сайтів на базі дружніх до молоді сайтів в амбулаторіях або СНІД-центрах, дружніх клініках до молоді або інших територіальних сервісних центрах.

 


  • -

Свобода від насильства: розширення прав і можливостей жінок, що вживають наркотики

Проект «Свобода від насильства: розширення прав і можливостей жінок, що вживають наркотики» спрямовано на вирішення проблеми забезпечення доступу жінок, які зіштовхнулися з подвійною проблемою наркозалежності та насильства, до послуг з профілактики та реагування на випадки насильства з урахуванням потреб даної цільової групи – через розробку тренінгового модулю, навчання фахівців та підвищення їхньої спроможності у наданні послуг жінкам даної цільової групи.

study tour for Kyiv service providers to Poltava 2_May 2014За оцінками Міжнародного Альянсу з ВІЛ/СНІД, в Україні кількість споживачів ін’єкційних наркотиків на початку 2012 року становила 278-387 тис. Близько 26% з них (72,3-100,6 тис.) – жінки . Наркозалежні жінки, як правило, стикаються з більшим осудом та стигматизацією, ніж чоловіки. Окрім того, жінки залежні від наркотиків та від чоловіків, які володіють ресурсами і мають доступ до наркотиків. Трапляються випадки, коли партнери-чоловіки змушують жінок надавати сексуальні послуги за гроші, щоб купити наркотики. Таке ставлення, як з боку партнера, так і самої жінки, є перепоною для звернення за послугами, в тому числі з профілактики насильства. До того ж, більшість жінок не знають про свої права, що робить їх ще більш уразливими до насильства. Як результат, вони зазнають прямого насильства від партнерів, сім’ї, а також непрямого насильства з боку суспільства, медичної системи, правоохоронних органів . На даний час в Україні бракує програми підготовки фахівців щодо протидії насильству над жінками, які вживають наркотики, з урахуванням їхніх потреб. Даним проектом УФГЗ пропонує розробити модуль «Наркозалежність та насильство», який стане частиною Програми підготовки тренерів та фахівців соціальних служб, правоохоронних органів, медичних установ з питань попередження насильства щодо жінок. За програмою з модулем «Наркозалежність та насильство» УФГЗ планує підготувати понад 300 фахівців із соціальних служб, правоохоронних органів, медичних установ та НУО в 4 містах (Києві, Донецьку, Львові та Чернігові).

Завдання проекту:

  1. розробка тренінгового модулю «Наркозалежність та насильство» до Програми підготовки тренерів та фахівців соціальних служб, правоохоронних органів, медичних установ з питань попередження насильства щодо жінок;
  2. навчання за модулем 20 раніше підготовлених за Програмою національних тренерів та фахівців соціальних служб, правоохоронних органів, медичних установ;
  3. навчання за модулем 20 фахівців сервісних сайтів (НУО, що працюють з ВІЛ-позитивними, наркозалежними та вуличними жінками та дівчатами) проекту з 4 регіонів України (Київ, Донецьк, Львів, Чернігів);
  4. включення модуля «Наркозалежність та насильство» в тренінги для 300 фахівців у Львові, Донецьку та Чернігові.

Очікувані результати проекту: фахівці з соціальних служб, правоохоронних органів, медики у м. Києві та 3 додаткових регіонах пройдуть навчання за розробленим в рамках проекту модулем «Наркозалежність та насильство» та отримають знання та навички, необхідні для надання послуг з протидії насильству жінкам, які зіштовхнулися з подвійною проблемою насильства й наркозалежності.

Партнери проекту: Міністерство соціальної політики України.

Учасники проекту: ВБО «Всеукраїнська Мережа людей, що живуть з ВІЛ/СНІД», Київський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Київське міське відділення Всеукраїнської благодійної організації «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД», Міжнародний гуманітарний центр «Розрада» та ін.