Archives

  • -

ОГОЛОШЕННЯ ТЕНДЕРУ З ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ в рамках компоненту «Посилення національних і регіональних механізмів побудови адаптивної, підзвітної та економічно ефективної системи протидії та запобігання насильству за ознакою статі», що реалізується за підтримки Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні

1.    ІНФОРМАЦІЯ ПРО ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНОГО ПАРТНЕРА

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійна організація, заснована міжнародною організацією «Право на здоров’я» (HealthRight International) з метою розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив, які полягають у наданні життєво-важливої допомоги незахищеним жінкам, дітям та молоді. В Україні організації працюють з 2005 року. З 2011 року УФГЗ та «Право на здоров’я» запроваджують в Україні проєкти, спрямовані на профілактику ґендерно зумовленого та домашнього насильства; сприяння розвитку місцевих громад через підвищення спроможності громадських організацій та органів місцевого самоврядування щодо покращення спектру, доступу та якості соціальних послуг і послуг реабілітації для потерпілих від насильства жінок та чоловіків, які вчинили насильство.

 

2.    ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЄКТ

Компонент «Посилення національних і регіональних механізмів побудови адаптивної, підзвітної та економічно ефективної системи протидії та запобігання насильству за ознакою статі» спрямований на посилення національної системи попередження та реагування на ґендерно зумовлене насильство на загальнодержавному та регіональному рівнях для забезпечення умов, в яких більшість потерпілих від ґендерно зумовленого насильства зверталися б по допомогу та мали доступ до якісних послуг з особливою увагою на потерпілих, сприяючи поширенню ідеї «нульової» терпимості до насильства в суспільстві.

Метою створення «Women Career Hub» є сприяння розвитку професійного потенціалу та фінансової спроможності жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, або жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства.

 

У рамках компоненту пропонуються наступні послуги:

  • Консультації кар’єрних радників/ць щодо здобуття професійних навичок та індивідуальна підтримка в пошуку роботи;
  • Організація професійних курсів для клієнток притулків/денних центрів/кризових кімнат з метою розширення можливостей працевлаштування або започаткування ініціатив, що можуть приносити дохід, стійких і затребуваних в рамках пандемії COVID-19;
  • Підтримка ініціатив соціального підприємництва для жінок, які пережили насильство та перебувають у притулках/денних центрах/кризових кімнатах, створених за фінансової підтримки Фонду ООН у галузі народонаселення у партнерстві з УФГЗ. Заснування таких соціальних підприємств допоможе створити робочі місця для клієнток, прискорюючи їх відновлення, побудову життя вільного від насильства та подолання травматичного досвіду.

 

Географія: Вінницька, Запорізька, Харківська, Дніпропетровська, Київська, Одеська, Херсонська, Миколаївська та на підконтрольних Уряду України територіях Донецької та Луганської областей.

 

Донор: Фонд ООН у галузі народонаселення.

 

 

3.    ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Основною метою тендеру є вибір консультанта – постачальника послуг у сфері організації та проведення соціологічних досліджень.

 

 

Термін надання послуг: листопад 2020 р. – грудень 2020 р.

 

 

Основні функції надавача послуг:

 

  • Проведення аналізу існуючих досліджень та наявної інформації, що відображають ситуацію щодо кращих міжнародних, національних та регіональних практик у програмах та проєктах професійного розвитку жінок, потерпілих від домашнього насильства.
  • Розробка дослідницьких гіпотез і підготовка короткого звіту за результатами проведеного аналізу існуючих досліджень та наявної інформації щодо окресленої проблематики.
  • Підготовка протоколу та інструментарію дослідження щодо аналізу бар’єрів на шляху до працевлаштування жінок, потерпілих від домашнього насильства, включаючи сприйняття проблем та прогалин у послугах для потерпілих від ДН; визначення потреб і напрямів професійного розвитку жінок, які потерпіли від домашнього насильства та зараз отримують послуги у денних кризових центрах, притулках, для полегшення їх доступу до стабільного працевлаштування.
  • На основі глибинних інтерв’ю здійснити прогноз напрямів розвитку ринку праці для жінок, потерпілих від домашнього насильства, в умовах пандемії COVID-19.
  • Координація збору даних, проведення анкетування, онлайн-опитування глибинних та експертних інтерв’ю у співробітництві з НУО, залученими у роботу з жінками, що потерпіли від домашнього насильства.
  • Обробка зібраних даних, створення та підготовка масиву даних для аналізу.
  • Підготовка технічного звіту за результатами дослідження.
  • Підготовка аналітичного звіту за результатами дослідження.
  • Розробка практичних рекомендацій для успішної синергії влади, бізнесу та громадянського суспільства у створенні сталих регіональних ініціатив, направлених на розвиток професійного потенціалу та економічної спроможності жінок, що потерпають від домашнього насильства.
  • Підготовка короткої презентації із зазначенням основних висновків і рекомендацій.

 

Очікувана звітність: поетапна, за результатами виконаних робіт. Остаточний звіт подається не пізніше 15 грудня 2020 року.

 

Вимоги до кандидатів:

 

До участі в тендері запрошуються постачальники послуг – фізичні особи-підприємці, які:

 

  • Мають вищу освіту з соціальних наук, права, державного управління, економіки, гендерних досліджень або суміжних дисциплін;
  • Мають не менше 3 років досвіду розробки та проведення досліджень у соціальній сфері;
  • Добре володіють роботою зі статистичними програмами обробки та аналізу даних;
  • Досвідчені у підготовці звітів за результатами дослідження;
  • Мають навички організації та управління часом, уважні до деталей та здатні вкладатися в терміни;
  • Готові співпрацювати із Замовником та партнерськими НУО на всіх етапах дослідження;
  • Мають офіційну реєстрацію на території України;
  • Не є платниками ПДВ.

 

Останній термін подання заявок: 30 жовтня 2020 року.

 

Зацікавлених в участі у тендері запрошуємо надіслати пропозиції до 30 жовтня 2020 року на адресу: на anastasiia.liadneva@healthright.org до 18.00. Просимо подати технічну пропозицію, фінансову пропозицію, CV та супровідний лист. В темі листа потрібно зазначити: Тендер – Проведення дослідження. «Women Career Hub»

 

Тендерні пропозиції мають включати наступні компоненти:

 

1) Інформація про організацію: резюме організації, кваліфікація та досвід запропонованого персоналу (надати їх резюме), копію свідоцтва про реєстрацію або виписки з єдиного державного реєстру, досвід у провадженні аналогічних проектів, проведених за останні 3 роки.

 

2) Технічна пропозиція. Опис цілей, методології та графіку проведення дослідження.

 

 

Додаткова інформація:

 

Причини відхилення заявок не повідомляються.

 

Матеріали, подані на конкурс, не повертаються.

 

Заявки, оформлені з порушенням зазначених вимог, розглядатися не будуть.


  • -

ОГОЛОШЕННЯ ТЕНДЕРУ З ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ у рамках компоненту «Зниження негативних економічних, соціальних, психологічних наслідків пандемії COVID-19 для здоров’я та безпеки жінок та дівчат в Україні», що виконується МБФ “Українська фундація громадського здоров`я” за підтримки Фонду ООН у галузі народонаселення та фінансової підтримки Європейського союзу

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ:

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійна організація, заснована міжнародною організацією HealthRightInternational (Право на здоров’я) з метою розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив, які полягають у наданні життєво-важливої допомоги незахищеним жінкам, дітям та молоді. В Україні організації працюють з 2005 року. З 2011 року УФГЗ та HealthRightInternational (Право на здоров’я) впроваджують проекти, спрямовані на протидію ґендерно зумовленому та домашньому насильству; розвиток місцевих громад через підвищення спроможності громадських організацій та органів місцевого самоврядування щодо покращення спектру, доступу та якості послуг і послуг реабілітації для потерпілих від насильства жінок та чоловіків, які вчинили насильство.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО КОМПОНЕНТ:

Компонент «Зниження негативних економічних, соціальних, психологічних наслідків пандемії COVID-19 для здоров’я та безпеки жінок та дівчат в Україні» за підтримки Фонду ООН у галузі народонаселення та фінансової підтримки Європейського союзу спрямовано на задоволення конкретних потреб, викликаних негайними і довгостроковими наслідками пандемії COVID-19 або інших аналогічних кризових ситуацій шляхом розширення можливостей місцевих НГО з надання і підтримки ефективних послуг із запобігання та реагування на гендерно зумовлене насильство.

Окремою складовою компоненту є проведення дослідження щодо аналізу впливу COVID-19 на соціально-психологічну допомогу та підтримку кризових категорій населення в  умовах COVID-19, у т.ч. з питань протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, а також оцінка охоплення послугами, які надаються населенню громадянським суспільством. Також дослідження має на меті визначити прогалини у наданні послуг та перспективи і умови для виконання соціального замовлення НГО в регіонах проєкту.

ГЕОГРАФІЯ: 12 регіонів України.

 

МЕТА ТЕНДЕРУ:

Вибір консультанта – постачальника послуг у сфері організації та проведення соціологічних досліджень.

 

Термін виконання робіт: листопад 2020 р. – грудень 2020 р.

Основні функції надавача послуг:

  1. Проведення аналізу існуючих досліджень та наявної інформації, що відображають ситуацію щодо впливу COVID-19 на соціально-психологічну допомогу та підтримку кризових категорій населення в умовах COVID-19, у т.ч. з питань протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, а також охоплення послугами, які надаються населенню громадянським суспільством.
  2. Розробка дослідницьких гіпотез і підготовка короткого звіту за результатами проведеного аналізу існуючих досліджень та наявної інформації щодо окресленої проблематики.
  3. Підготовка протоколу та інструментарію дослідження щодо аналізу впливу COVID-19 на соціально-психологічну допомогу та підтримку кризових категорій населення в умовах COVID-19, у т.ч. з питань протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, а також охоплення послугами, які надаються населенню громадянським суспільством.
  4.  Очікувані методи дослідження: індивідуальні структуровані та експертні інтерв’ю.
  5. Отримання експертного висновку щодо відповідності протоколу та інструментарію дослідження етичним засадам від Комітету з етики при визнаній науковій інституції.
  6. Координація збору даних, проведення фокус-груп, глибинних та експертних інтерв’ю у співробітництві з НУО та іншими партнерами.
  7. Обробка зібраних даних, створення та підготовка масиву даних для аналізу.
  8. Підготовка технічного звіту за результатами дослідження.
  9. Підготовка аналітичного звіту за результатами дослідження.
  10. Розробка практичних рекомендацій щодо подолання прогалин у наданні послуг та перспектив і умов для виконання соціального замовлення громадськими організаціями в регіонах проекту.  Рекомендації мають відповідати критеріям SMART.
  11. Підготовка короткої презентації із зазначенням основних висновків і рекомендацій.

Очікувана звітність: поетапна, за результатами виконаних робіт.

Остаточний звіт подається не пізніше ІІІ декади грудня 2020 року

Оцінка ефективності: Результати роботи постачальника послуг будуть оцінені за такими критеріями, як своєчасність, відповідальність, ініціативність, комунікація, точність та якість наданих послуг.  Оцінювання буде проведено керівником проекту, що також стане основою для виплати консультанту винагороди за надані послуги.

 

Вимоги до кандидатів:

До участі в тендері запрошуються постачальники послуг – фізичні особи-підприємці, які:

  • Мають вищу освіту з соціальних наук, права, державного управління, економіки, гендерних досліджень або суміжних дисциплін;
  • Мають не менше 3 років досвіду розробки та проведення досліджень у соціальній сфері;
  • Добре володіють роботою зі статистичними програмами обробки та аналізу даних;
  • Досвідчені у підготовці звітів за результатами дослідження;
  • Мають навички організації та управління часом, уважні до деталей та здатні вкладатися в терміни;
  • Готові співпрацювати із Замовником та партнерськими НУО на всіх етапах дослідження;
  • Мають офіційну реєстрацію на території України;
  • Не є платниками ПДВ.

 

Останній термін подання заявок: 30 жовтня 2020 року.

Зацікавлених в участі у тендері запрошуємо надіслати пропозиції до 30 жовтня  2020 р.  на адресу victoria.yalovska@healthright.org. Просимо подати технічну пропозицію, фінансову пропозицію, CV та супровідний лист. В темі листа потрібно зазначити: Тендер – Проведення дослідження. НУО.

Додаткова інформація:

Причини відхилення заявок не повідомляються.

Матеріали, подані на конкурс, не повертаються.

Заявки, оформлені з порушенням зазначених вимог, розглядатися не будуть.


  • -

Вакансія соціального працівника Барнахусу в рамках проєкту: «Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства», який фінансується Дитячим фондом ООН (UNICEF)

Технічне завдання

на надання послуг соціального працівника Барнахусу

 в рамках проєкту: «Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства», який фінансується Дитячим фондом ООН (UNICEF)

 

Інформація про проєкт: Проєкт «Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства» впроваджується в Вінницькій та Дніпропетровській області. Проєкт, фінансований ЮНІСЕФ спрямований на підтримку впровадження моделі барнахусів в двох областях України для надання дітям, які постраждали від насильства, правової інформації, консультування, психологічної підтримки, включаючи кризову, та медичного обстеження.

 

Основні завдання проєкту: 1) Впровадження, адвокатування та забезпечення функціонування моделі Барнахус в Вінницькій та Дніпропетровській області, як «єдиного вікна» для  надання дітям, які постраждали від насильства та членам їх сімей, правової інформації, консультування, психологічної підтримки, включаючи кризову, та медичного обстеження.

 

Термін реалізації проєкту:  вересень 2020 р. – травень 2021 р.

Зайнятість: повна

Географія проєкту: м. Вінниця

 

Основні функції надавача послуг:

  1. Проведення оцінки потреб дитини, постраждалої від будь яких проявів насильства, дитини свідка/очевидця насильства;
  2. Здійснення у разі потреби соціального супроводу та надання соціальних послуг дитині, постраждалій від будь яких проявів насильства, дитині свідку/очевидцю насильства;
  3. Інформування про права, соціальні послуги, медичну, соціальну, психологічну допомогу, якими може скористатися дитина, постраждала від будь яких проявів насильства, дитина свідок/очевидець насильства у разі потреби.

Надавач послуг несе відповідальність за:

  1. несвоєчасне та неякісне виконання своїх професійних обов’язків, перевищення своїх повноважень;
  2. бездіяльність при виконанні покладених на нього обов’язків; недотримання етичних і правових норм;
  3. недотримання правил внутрішнього розпорядку роботи Барнахусу;
  4. порушення законодавства України, при виконанні посадових обов’язків, несе дисциплінарну, адміністративну, кримінальну та іншу відповідальність згідно вимог діючого законодавства України.

Надавач послуг підпорядковується координатору Барнахусу, виконавчому директору МБФ «Українська фундація громадського здоров’я», координатору проекту від МБФ «Українська фундація громадського здоров’я».

 

Оцінка ефективності: Результати роботи постачальника послуг будуть оцінені за такими критеріями, як своєчасність, відповідальність, ініціативність, комунікація, точність та якість наданих послуг.

Оцінювання буде проведено керівником проекту, що також стане основою для виплати консультанту винагороди за надані послуги.

 

 

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта за спеціальностями “Соціальна робота”, “Соціальна педагогіка”, “Психологія”, “Соціологія”, або за іншими напрямами гуманітарної̈ підготовки;
  • Обов’язковий 2+ років досвід;
  • Досвід роботи з дітьми буде пріоритетним.
  • Володіння пакетом MS Office
  • Досвід роботи з офісною технікою.
  • Вільне володіння українською мовою
  • Уміння знаходити вихід з екстремальних ситуацій.
  • Пунктуальність.
  • Порядність.
  • Відповідальність.

 

 

Термін виконання робіт: листопад  2020  – травень 2021  року.

 

Порядок участі в конкурсі:

Резюме з супроводжувальним листом необхідно надіслати до 25 жовтня  2020 року на  електронну пошту – Vira.Goncharuk@healthright.org  (з темою «Вакансія соціального працівника»).


  • -

Вакансія психолога Барнахусу в рамках проєкту: «Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства», який фінансується Дитячим фондом ООН (UNICEF)

Технічне завдання

на надання послуг психолога Барнахусу

 в рамках проєкту: «Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства», який фінансується Дитячим фондом ООН (UNICEF)

 

Інформація про проєкт: Проєкт «Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства» впроваджується в Вінницькій та Дніпропетровській області. Проєкт, фінансований ЮНІСЕФ спрямований на підтримку впровадження моделі барнахусів в двох областях України для надання дітям, які постраждали від насильства, правової інформації, консультування, психологічної підтримки, включаючи кризову, та медичного обстеження.

 

Основні завдання проєкту: 1) Впровадження, адвокатування та забезпечення функціонування моделі Барнахус в Вінницькій та Дніпропетровській області, як «єдиного вікна» для  надання дітям, які постраждали від насильства та членам їх сімей, правової інформації, консультування, психологічної підтримки, включаючи кризову, та медичного обстеження.

 

Термін реалізації проєкту:  вересень 2020 р. – травень 2021 р.

Зайнятість: повна

Географія проєкту: м. Вінниця

 

Основні функції надавача послуг:

  1. Проведення діагностування дітей, постраждалих від будь якого насильства, дітей свідків/очевидців насильства;
  2. Проведення опитування, у формі дружній до дитини, дітей, постраждалих від будь якого насильства, дітей свідків/очевидців насильства;
  3. Проведення психологічної експертизи за результатами проведеного опитування дітей, постраждалих від будь якого насильства, дітей свідків/очевидців насильства;
  4. Оформлення документів, висновків за результатами проведеного опитування дітей, постраждалих від будь якого насильства, дітей свідків/очевидців насильства;
  5. За необхідності проведення психолого-корекційної роботи з дітьми, постраждалих від будь якого насильства, дітей свідків/очевидців насильства.

 

Надавач послуг несе відповідальність за:

  1. несвоєчасне та неякісне виконання своїх професійних обов’язків, перевищення своїх повноважень;
  2. бездіяльність при виконанні покладених на нього обов’язків; недотримання етичних і правових норм;
  3. недотримання правил внутрішнього розпорядку роботи Барнахусу;
  4. порушення законодавства України, при виконанні посадових обов’язків, несе дисциплінарну, адміністративну, кримінальну та іншу відповідальність згідно вимог діючого законодавства України.

 

Надавач послуг підпорядковується координатору Барнахусу, координатору проекту від МБФ «Українська фундація громадського здоров’я», виконавчому директору МБФ «Українська фундація громадського здоров’я».

 

Оцінка ефективності: Результати роботи постачальника послуг будуть оцінені за такими критеріями, як своєчасність, відповідальність, ініціативність, комунікація, точність та якість наданих послуг.

Оцінювання буде проведено керівником проекту, що також стане основою для виплати консультанту винагороди за надані послуги.

Вимоги до кандидатів::

  • Вищу освіту з психології, медичної психології та дотичних галузей психології (не нижче рівня спеціаліста/магістра);
  • Мають не менше 3 років досвіду в галузі психології;
  • Знання фізіологічних і психологічних особливостей дітей будь якого віку;
  • Досвід роботи з дітьми різного віку,  проведення опитувань дітей, постраждалих від насильства буде пріоритетним;
  • Бажано досвід роботи в соціальній сфері.

 

Термін виконання робіт: листопад  2020  – травень 2021  року.

 

Порядок участі в конкурсі:

Резюме з супроводжувальним листом необхідно надіслати до 25 жовтня  2020 року на  електронну пошту – Vira.Goncharuk@healthright.org  (з темою «Вакансія психолога»).


  • -

Вакансія координатора Барнахусу в рамках проєкту: «Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства», який фінансується Дитячим фондом ООН (UNICEF)

Технічне завдання

на надання послуг координатора Барнахусу

 в рамках проєкту: «Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства», який фінансується Дитячим фондом ООН (UNICEF)

 

Інформація про проєкт: Проєкт «Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства» впроваджується в Вінницькій та Дніпропетровській області. Проєкт, фінансований ЮНІСЕФ спрямований на підтримку впровадження моделі барнахусів в двох областях України для надання дітям, які постраждали від насильства, правової інформації, консультування, психологічної підтримки, включаючи кризову, та медичного обстеження.

 

Основні завдання проєкту: 1) Впровадження, адвокатування та забезпечення функціонування моделі Барнахус в Вінницькій та Дніпропетровській області, як «єдиного вікна» для  надання дітям, які постраждали від насильства та членам їх сімей, правової інформації, консультування, психологічної підтримки, включаючи кризову, та медичного обстеження.

 

Термін реалізації проєкту:  вересень 2020 р. – травень 2021 р.

Зайнятість: часткова

Географія проєкту: м. Вінниця

 

Основні функції надавача послуг:

  1. Представлення Барнахусу та проєкту в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, відносинах з об’єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями та іншими юридичними та фізичними особами як в Україні, так і за її межами;
  2. Організація роботи фахівців Барнахусу та контроль за виконанням правила внутрішнього розпорядку Барнахуса;
  3. Організація ведення фінансового  обліку, складення і подання звітності відповідно до вимог проєкту;
  4. Здійснення контролю за повнотою та якістю надання послуг у Барнахусі відповідно до державних та міжнародних стандартів;
  5. Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки;
  6. Організація навчання, підвищення кваліфікації працівників Барнахуса;
  7. Планування діяльності Барнахусу;
  8. Координація взаємодії між суб’єктами, які залучаються до роботи з випадком, в якому постраждалою або свідком/очевидцем є дитина;
  9. Взаємодія з координатором проєкту.

Надавач послуг несе відповідальність за:

  1. несвоєчасне та неякісне виконання своїх професійних обов’язків, перевищення своїх повноважень;
  2. бездіяльність при виконанні покладених на нього обов’язків; недотримання етичних і правових норм;
  3. недотримання правил внутрішнього розпорядку роботи Барнахусу;
  4. порушення законодавства України, при виконанні посадових обов’язків, несе дисциплінарну, адміністративну, кримінальну та іншу відповідальність згідно вимог діючого законодавства України.

Надавач послуг підпорядковується виконавчому директору МБФ «Українська фундація громадського здоров’я», координатору проекту від МБФ «Українська фундація громадського здоров’я», а також куратору від ОДА чи органу місцевого самоврядування.

 

Оцінка ефективності: Результати роботи постачальника послуг будуть оцінені за такими критеріями, як своєчасність, відповідальність, ініціативність, комунікація, точність та якість наданих послуг.

Оцінювання буде проведено керівником проекту, що також стане основою для виплати консультанту винагороди за надані послуги.

Вимоги до кандидатів:

  • Вища освіта, бажано у соціальній, медичній чи правовій сфері чи дотичних галузях;
  • Обов’язковий 3+ років досвід роботи в міжнародних чи українських організаціях (державних чи громадських) щодо управління проектами/програмами;
  • Досвід побудови партнерських відносин з місцевою владою;
  • Хороші навички підготовки документів, інформаційних записок, аналітичних звітів для керівництва, донорів;
  • Самостійність, самоорганізованість, хороші усні та письмові комунікативні навички, відповідальність, працелюбність;
  • Управлінські навички;
  • Досвід роботи на керівних посадах буде пріоритетним.
  • Досвід та експертиза у питаннях, пов’язаних з протидією насильству стосовно дітей буде пріоритетним.

Термін виконання робіт: жовтень  2020  – травень 2021  року.

 

Порядок участі в конкурсі:

Резюме з супроводжувальним листом необхідно надіслати до 25 жовтня  2020 року  електронну пошту – Vira.Goncharuk@healthright.org  (з темою «Вакансія координатора»).

 


  • -

ВАКАНСІЯ КАР’ЄРНОГО КОНСУЛЬТАНТА

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ КАР’ЄРНОГО КОНСУЛЬТАНТА

в рамках проєкту «Посилення національних і регіональних механізмів побудови адаптивної, підзвітної та економічно ефективної системи протидії та запобігання насильству за ознакою статі»», що реалізується за підтримки Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні

 

1.     ІНФОРМАЦІЯ ПРО ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНОГО ПАРТНЕРА

 

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійна організація, заснована міжнародною організацією «Право на здоров’я» (HealthRight International) з метою розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив, які полягають у наданні життєво-важливої допомоги незахищеним жінкам, дітям та молоді. В Україні організації працюють з 2005 року. З 2011 року УФГЗ та «Право на здоров’я» запроваджують в Україні проєкти, спрямовані на профілактику ґендерно зумовленого та домашнього насильства; сприяння розвитку місцевих громад через підвищення спроможності громадських організацій та органів місцевого самоврядування щодо покращення спектру, доступу та якості соціальних послуг і послуг реабілітації для потерпілих від насильства жінок та чоловіків, які вчинили насильство.

2.     ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЄКТ

Проєкт «Посилення національних і регіональних механізмів побудови адаптивної, підзвітної та економічно ефективної системи протидії та запобігання насильству за ознакою статі» спрямований на посилення національної системи попередження та реагування на ґендерно зумовлене насильство на загальнодержавному та регіональному рівнях для забезпечення умов, в яких більшість потерпілих від ґендерно зумовленого насильства зверталися б по допомогу та мали доступ до якісних послуг з особливою увагою на потерпілих, сприяючи поширенню ідеї «нульової» терпимості до насильства в суспільстві.

Метою компоненту «Women Career Hub» є сприяння розвитку професійного потенціалу та фінансової спроможності жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, або жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства.

В рамках проєкту пропонуються наступні послуги:

  • Консультації кар’єрних радників/ць щодо здобуття професійних навичок та індивідуальна підтримка в пошуку роботи;
  • Організація професійних курсів для клієнток притулків/денних центрів/кризових кімнат з метою розширення можливостей працевлаштування або започаткування ініціатив, що можуть приносити дохід, стійких і затребуваних в рамках пандемії COVID-19;
  • Підтримка ініціатив соціального підприємництва для жінок, які пережили насильство та перебувають у притулках/денних центрах/кризових кімнатах, створених за фінансової підтримки Фонду ООН у галузі народонаселення у партнерстві з УФГЗ. Заснування таких соціальних підприємств допоможе створити робочі місця для клієнток, прискорюючи їх відновлення, побудову життя вільного від насильства та подолання травматичного досвіду.

Географія проєкту: Запорізька, Харківська, Дніпропетровська, Київська, Одеська, Херсонська, Миколаївська та на підконтрольних Україні територіях Донецької та Луганської областей.

Термін надання послуг: листопад 2020 р. – квітень 2021 р. (з можливістю продовження).

Донор: Фонд ООН у галузі народонаселення в Україні.

Зайнятість: повна.

3.     ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Основною метою діяльності кар’єрного радника/ці є надання консультацій щодо вибору професії, працевлаштування, навчання та подальших професійних можливостей жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, та жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства з метою посилення їх фінансової незалежності та розкриття потенціалу.

Основні функції кар’єрного радника/ці:

  • Оцінка потреб і можливостей жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства.
  • Проведення співбесід і відбір жінок для запису на курси перекваліфікації та/або здобуття нової професії.
  • Аналіз ринку праці та запиту на професії в умовах пандемії COVID-19.
  • Оцінка соціальних інтересів, здібностей, рівня освіти та професійних можливостей жінок, постраждалих від домашнього/гендерно зумовленого насильства, або жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства шляхом проведення онлайн/офлайн співбесід та групових воркшопів.
  • Підбір вакансій відповідно до досвіду, знань і потенціалу жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, або жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства.
  • Допомога у підготовці резюме та супровідних документів.
  • Психологічна та комунікаційна підготовка до проходження співбесід.
  • Надання індивідуальних і групових консультацій для полегшення вибору професії, працевлаштування чи зміни роботи, зміни професійної кваліфікації.
  • Надання індивідуальних та групових консультацій з практичних аспектів побудови успішної кар’єри та тем, пов’язаних з особистісним розвитком.
  • Допомога у адаптації клієнток у перші два місяці на новому робочому місці.
  • Ведення обліку клієнток, яким були надані консультації.
  • Розвиток компетенцій спеціалістів/соціальних працівників спеціалізованих сервісів щодо надання кваліфікованої допомоги постраждалим від домашнього/ґендерно зумовленого насильства в процесі працевлаштування та кар’єрного розвитку.
  • Документування як практик, що призвели до успішних результатів (best practices), так і документування негативних результатів та зроблених висновків (lessons learned).
  • Пошук та налагодження співпраці з підприємствами, організаціями та установами з метою працевлаштування жінок, постраждалих від домашнього/гендерно зумовленого насильства, або жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства.
  • Сприяння започаткування соціального підприємництва на базі спеціалізованих сервісів для осіб, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства.

Форма роботи: консультації можуть надаватися за місцем перебування клієнток притулків/денних центрів/кризових кімнат, а також в особистому кабінеті інтернет-порталу Women Career Hub, скайпом, zоом-зв’язком чи телефоном.

Моніторинг:

  • Кар’єрний радник/ця проводить подальший моніторинг успішності кар’єрної підтримки, здійснюючи супровід жінок після надання допомоги з метою оцінки успіху проведеної роботи та розуміння необхідності подальшої підтримки.
  • Здійснює моніторинг, нагляд та підтримує подальшу комунікацію з підприємствами та роботодавцями, оцінюючи успішність підготовки та адаптації жінок на робочому місці.
  • Здійснює контроль якості наданих послуг за оцінкою якості підтримки клієнтками та підприємствами.
  • Сприяє поширенню успішних кейсів серед клієнток притулків/денних центрів/кризових кімнат та потенційних клієнтів.

Інші види діяльності можуть включати:

  • Адміністративний супровід та підтримка організації професійних курсів для жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, або жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства.
  • Листування, ведення переговорів з потенційними роботодавцями, а саме підприємствами, організаціями та установами.
  • Здійснення публікацій у соціальних мережах та порталах з пошуку роботи.
  • Підготовка клієнток до інтерв’ю в ЗМІ.
  • Опис та подання успішних кейсів за встановленою формою за вимогами донору чи УФГЗ.
  • Написання звітів та ведення документації в рамках позиції.

4.     Бажаний досвід та кваліфікація

  • Ступінь бакалавра, пов’язаний з управлінням персоналом, бізнесом.
  • Мінімум 3 роки професійного досвіду у сфері бізнесу/консалтингу, зайнятості, наданні психологічних, профорієнтаційних послуг.
  •  Підтверджений досвід проходження психологічних тренінгів, курсів з мотивації чи розвитку персоналу буде перевагою.
  • Глибоке розуміння тенденцій ринку зайнятості України.
  • Досвід публічних виступів, проведення презентацій та ведення перемовин.
  • Відмінні навички роботи з Microsoft Office, а також соціальними мережами, дистанційними формами зв’язку.
  • Особиста проактивність та висока мотивація.
  • Відмінні комунікаційні навички.
  • Вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей.

5.     Як податись:

Кандидати, які відповідають вимогам, повинні надсилати резюме та супровідний лист українською на anastasiia.liadneva@healthright.org до 18.00 19 жовтня 2020 р. (тема листа “Career advisor – [Ваше ім’я та прізвище]”).


  • -

Тендер на організацію та проведення фокус-груп в рамках проєкту «Жінки України: залучені, спроможні, незламні»

Інформація про замовника:

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійний фонд, заснований міжнародною організацією HealthRight International  (Право на здоров’я) з метою розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив, які полягають у наданні життєво важливої допомоги найбільш незахищеним жінкам, дітям та молоді. В Україні організації працюють з 2005 року і запроваджують моделі, спрямовані на профілактику соціального сирітства, гендерно обумовленого насильства та ВІЛ, СНІД; сприяють розвитку місцевих громад через підвищення спроможності громадських організацій та органів місцевого самоврядування щодо покращення спектру, доступу та якості соціальних послуг і послуг реабілітації.

Інформація про проєкт:

Проєкт реалізується в партнерстві та за підтримки міжнародної організації Пакт за підтримки Міністерства закордонних справ Канади.
Мета проєкту «Жінки України: залучені, спроможні, незламні» – підвищення рівня реалізації прав людини жінками та дівчатами та просування ґендерної рівності в Україні.

Мета тендеру:

Вибір постачальника послуг з організації та проведення 7 фокус-груп, пропозиції якого відповідатимуть вимогам щодо якості та ціновій політиці МБФ «Українська фундація громадського здоров’я», які складатимуться з забезпечення:

Орієнтовна кількість учасників однієї фокус-групи – 15 осіб.

Оренда приміщення для проведення фокус-групи в місті Львові, Вінниці, Одесі, Дніпрі, Харкові, Сєвєродонецьку в другій половині жовтня 2019 року.

Організація поселення для фасилітатора фокус-груп в місті Львові, Вінниці, Одесі, Дніпрі, Харкові, Сєвєродонецьку та забезпечення харчуванням ( двома перервами на каву під час проведення фокус-груп, вода в зал).

Канцелярське приладдя: блокнот (в м’якій обкладинці не датований), ручка кулькова.

Забезпечення організації проїзду для учасників та фасилітатора фокус-груп.

Оплата роботи фасилітатора.

Загальні умови участі у тендері: 

До участі в тендері запрошуються постачальники послуг, компанії, фізичні особи підприємці, приватні підприємці, які:

  1. Мають успішний досвід організації заходів на території України.
  2. Офіційно зареєстровані та діють на території України.

Вимоги до форми тендерної пропозиції (має включати наступні пункти):

  • Інформація про постачальника.
  • Характеристики місця проведення тренінгу.
  • Обґрунтований бюджет (в гривні).

Прохання до зацікавлених в участі та співпраці з МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» в рамках зазначеної ініціативи, надсилати пропозиції до 26 вересня 2019 року на адресу tetiana.alve@healthright.org, тел.: (044) 279-70-92.

Контактна особа – Тетяна Альве.

 


  • -

HealthRight Україна дістала високу оцінку діяльності у річному звіті організації-засновниці HealthRight International, що його цими днями оприлюднила штаб-квартира міжнародної організації у Нью-Йорку.


HealthRight Україна дістала високу оцінку діяльності у річному звіті організації-засновниці HealthRight International, що його цими днями оприлюднила штаб-квартира міжнародної організації у Нью-Йорку.
У звіті відзначено наші успіхи у роботі з дівчатами та молодими жінкам, які перебувають у складних життєвих обставинах, мають ВІЛ позитивний статус, потерпілі від насильства, з числа ВПО. Наша організації надає їм допомогу у Денному центрі «Право на здоров’я» та на Соціальній квартирі для вагітних дівчат та матерів з дітьми раннього віку в складних життєвих обставинах.
Загалом, в 2019 році HealthRight Україна реалізувала 11 проєктів. Ми навчили нашим стандартам роботи 2222 фахівців з усієї України, надали психологічну, юридичну, соціальну, благодійну допомогу 23 176 жінкам та дітям.
До річного звіту потрапила й історія нашої клієнтки Надії, молода жінка звернулася по допомогу напередодні пологів. Надія не мала документів, зовсім не уявляла, як доглядати за майбутньою дитиною. У Соціальній квартирі Надію підготували до пологів і прийняли на проживання вже з дитиною, а в Денному центрі допомогли із документами та із плануванням нормального життя і відповідального ставлення до дитини.


  • -

ВАКАНСІЯ АСИСТЕНТА ПРОЕКТУ

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ АСИСТЕНТА ПРОЕКТУ

«Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства»
Проект реалізується за підтримки Дитячого фонду ООН в Україні (UNICEF).

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНОГО ПАРТНЕРА:

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійна організація, заснована міжнародною організацією HealthRight International (Право на здоров’я) з метою розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив, які полягають у наданні життєво-важливої допомоги незахищеним жінкам, дітям та молоді. В Україні організації працюють з 2005 року. З 2011 року УФГЗ та HealthRight International запроваджують в Україні проекти, спрямовані на профілактику ґендерно-зумовленого та домашнього насильства; сприяння розвитку місцевих громад через підвищення спроможності громадських організацій та органів місцевого самоврядування щодо покращення спектру, доступу та якості соціальних послуг і послуг реабілітації для потерпілих від насильства жінок та чоловіків, які вчинили насильство.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЕКТ: Проект «Впровадження моделі Барнахуса для захисту дітей-постраждалих від насильства» впроваджується в Вінницькій та Дніпропетровській області. Проект, фінансований ЮНІСЕФ спрямований на підтримку впровадження моделі барнахусів в двох областях України для надання дітям, які постраждали від насильства, правової інформації, консультування, психологічної підтримки, включаючи кризову, та медичного обстеження.

ЦІЛЬ ПРОЕКТУ: Впровадження, адвокатування та забезпечення функціонування моделі Барнахус в Вінницькій та Дніпропетровській області, як «єдиного вікна» для надання дітям, які постраждали від насильства та членам їх сімей, правової інформації, консультування, психологічної підтримки, включаючи кризову, та медичного обстеження.

ГЕОГРАФІЯ ПРОЕКТУ: Вінницька та Дніпропетровська області.

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ АСИСТЕНТА ПРОЕКТУ

Термін надання послуг: вересень 2020 р. – травень 2021 р.
Донор: Дитячий фонд ООН в Україні (UNICEF).
Зайнятість: повна.

Основні цілі:
Операційний супровід та асистування координатору проекту в його реалізації.

Основні функції:
1. Операційна підтримка, зворотній зв’язок (листування, уточнення, підтримка зворотнього зв’язку по усуненню проблемних питань) з фахівцями барнахусів.
2. Підготовка угод для надавачів соціально-психологічних послуг. Перевірка, прийом, сортування, подання до підпису, розсилка, у разі надходження змін підготовка нових угод, внесення відповідних даних.
3. Моніторинг та прийом документів щодо нових надавачів послуг. Організація співбесід кандидатів. Формування пакетів документів та подання їх до бухгалтерії.
4. Організація та спільно з координатором забезпечення проведення тренінгів та навчань для надавачів послуг в регіонах проекту.
5. Організація та спільно з координатором забезпечення проведення заходів щодо інституалізації барнахусів.
6. Збір та аналіз історій, кейсів та надісланих фото, їх редагування із дотриманням конфіденційності, наявність інформованих згод, сортування та подання до Дитячого фонду ООН в Україні (UNICEF), а також для розміщення на сайтах.
7. Формування та моніторинг списків фахівців барнахусів та їх контактів.
8. Організація та проведення моніторингових візитів до місць локацій барнахусів.
9. Підготовка та надсилання звітної інформації всім партнерам проекту та фахівцям барнахусів щодо реалізації проекту.
10. Підготовка угод/меморандумів щодо співпраці та реалізації проекту в регіонах його реалізації.
11. Перевірка, сортування та архівування отриманої конфіденційної інформації щодо клієнтів барнахусів.
12. Заповнення та підтримка web-ресурсів організації інформацією, яка стосується проекту.

Інші функції:
13. Написання оголошень щодо заходів реалізації проекту та підготовка інформації для тендерів в частині створення та забезпечення діяльності барнахусів.
14. Аналіз потреб барнахусів щодо інформаційних матеріалів та рекламної продукції.
15. Редагування макетів інформаційних матеріалів.
16. Моніторинг, редагування та за потреби переклад матеріалів щодо діяльності барнахусів.

Звітування:
17. Збір та аналіз звітності барнахусів та інформованих згод клієнтів (щомісячно до 30 числа поточного місяця за звітний період).
Вимоги:
• вища освіта (рівень магістра/бакалавра) у відповідних сферах,
• відмінне володіння англійською мовою (рівень Advanced або Proficiency),
• мультизадачність та стресостійкість, ефективний таймменеджмент,
• досвід перекладу офіційних документів, програмних звітів, тощо,
• міжособистісні навички та вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей.
Як податись:
• Кандидати, які відповідають вимогам повинні надсилати резюме АНГЛІЙСЬКОЮ (!) та супровідний лист із зазначенням посади, надсилати на halyna.skipalska@healthright.org до 22 вересня 2020 р. (тема листа “ Assistant – [your name]”).


  • -

ВАКАНСІЯ КОНСУЛЬТАНТА/КООРДИНАТОРА РОБОТИ БАРНАХУСІВ

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ КОНСУЛЬТАНТА/КООРДИНАТОРА РОБОТИ БАРНАХУСІВ

Термін надання послуг: вересень 2020 р. – травень 2021 р.
Донор: Дитячий фонд ООН в Україні (UNICEF).
Зайнятість: повна.

Основні цілі:
Організація та загальна координація роботи 2 барнахусів у Вінницькій та Дніпропетровській областях, відповідно до найкращих практик УФГЗ та її засновника HealthRight International (Право на здоров`я), координація розробки документів, в т.ч. проектів нормативно-правових актів, для забезпечення роботи барнахусів, планування та забезпечення проведення тренінгів та навчань для надавачів послуг в регіонах проекту, реалізація заходів проекту з метою інституалізації барнахусів.

Основні функції:
1. Координація реалізації проекту відповідно до затвердженого донором імплементаційного плану та бюджету проекту.
2. Координація, організація та проведення робочих зустрічей з представниками відповідних ЦОВВ, місцевої влади, партнерських організацій, Дитячим фондом ООН в Україні (UNICEF) та усіма учасниками з метою представлення проекту та його реалізації.
3. Підготовка робочого плану реалізації проекту, координація підготовки плану з експертами та залученими на напрямки фахівцями. Надання пропозицій керівництву та донорам в частині підготовки робочих планів та бюджету, заходів.
4. Консультування та координація діяльності барнахусів, зокрема:
– щодо організації та забезпечення функціонування барнахусів;
– ведення документації в барнахусах;
– використання найкращих практик роботи УФГЗ та UNICEF з клієнтами, методики «ведення випадку клієнта», постраждалого від насильства;
– з питань міжвідомчої взаємодії, налагодження співпраці з суб’єктами, які працюють з постраждалими від насильства у місцях локації барнахусів;
– надання барнахусам організаційно-правової методичної підтримки з питань побудови сталої моделі міжсекторальної взаємодії та інституалізації моделей.
5. Координація формування угод щодо надання соціально-психологічних послуг надавачами соціально-психологічних послуг (їх написання, стан виконання, перевірка, візування). Перевірка звітів надавачів послуг у регіонах реалізації проекту.
6. Планування, організація та забезпечення проведення тренінгів та навчань для надавачів послуг в регіонах проекту.
7. Організація та проведення моніторингових візитів. Підготовка звітів та рекомендацій за результатами моніторингових візитів. Підготовка звітів УФГЗ про моніторингові візити.
8. Координація з супервізорами результатів проведених психологічних супервізій фахівців барнахусів. Аналіз супервізійних звітів, поданих супервізорами, розробка рекомендацій. Надання рекомендацій партнерам, донорам та керівництву УФГЗ щодо покращення роботи барнахусів.
9. Підтримка зворотнього зв’язку з фахівцями барнахусів (ділове листування, скайп-консультування, телефонне консультування).
10. Аналіз діяльності барнахусів та підготовка звітів УФГЗ щодо імплементації проектів з питань створення барнахусів та організації міжвідомчої взаємодії (щомісячно, щоквартально).
11. Організація та проведення заходів щодо інституалізації барнахусів, а саме: співпраця з представниками профільних відомств на центральному рівні (участь у зустрічах, нарадах та обговореннях); організація та проведення круглих столів та зустрічей з представниками місцевої влади; участь у адвокаційних заходах; підготовка історій успіху та налагодження міжсекторальної взаємодії.
12. Координація роботи залучених експертів щодо розробки документів, в т.ч. проектів нормативно-правових актів, для забезпечення роботи барнахусів.
13. Забезпечення розробки документів, в т.ч. проектів нормативно-правових актів, для забезпечення роботи барнахусів.

Інші функції:
14. Написання оголошень щодо заходів реалізації проекту та підготовка інформації для тендерів в частині створення та забезпечення діяльності барнахусів.
15. Листування з державними установами та відомствами, партнерами проекту, фахівцями барнахусів.
16. Участь у робочих зустрічах, сабкластерах, круглих столах, конференціях, тренінгах з протидії насильству щодо дітей, з метою представлення та популяризації роботи барнахусів.

Звітування:
17. Підготовка/ревізія імплементаційних планів та фінансових результатів реалізації проекту (щоквартально).
18. Підготовка звітів/аналітики та внесення пропозицій (щоквартально) щодо роботи барнахусів для УФГЗ, засновника УФГЗ, Дитячого фонду ООН в Україні (UNICEF), профільних відомств за результатами: аналізу звітів супервізорів, проведених тренінгів, моніторингових візитів, адвокаційних заходів.
19. Підготовка звітів та рекомендацій за результатами проведених моніторингових візитів та проаналізованих даних, проведених для барнахусів тренінгів, круглих столів та інших адвокаційних заходів.

Вимоги:
• Вища освіта в соціальній сфері, юридичній сфері, громадському здоров’ї, громадському адмініструванні.
• Мінімум 3 роки досвіду роботи в міжнародних проектах технічної допомоги з фокусом на сім’ї, дітей, жінок
• Досвід менеджменту проектів з ООН структурами, ЄС.
• Вільне володіння англійською мовою.

Як податись:
Кандидати, які відповідають вимогам повинні надсилати резюме та супровідний лист АНГЛІЙСЬКОЮ (!) мовою із зазначенням посади, надсилати на halyna.skipalska@healthright.org до 22 вересня 2020 р. (тема листа “ Coordinator – [your name]”).


Новини & Події

Читати всі

Пошук по сайту