Тендер на надання послуг з розробки і розміщення зовнішньої соціальної реклами кампанії “Розірви коло”

Тендер на надання послуг з розробки і розміщення зовнішньої соціальної реклами кампанії “Розірви коло”

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» оголошує конкурс з надання послуг з розробки і розміщення зовнішньої соціальної реклами кампанії “Розірви коло”. Закупівля послуг буде проведена в рамках проекту «Комплексний підхід до вирішення проблеми насильства щодо жінок та дівчат в Україні», що реалізується Міжнародним благодійним фондом «Українська фундація громадського здоров’я» у співпраці з Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні.

 

Інформація про замовника:

МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійна організація, заснована міжнародною організацією «Право на здоров’я» (HealthRight International) з метою розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив, які полягають у наданні життєво-важливої допомоги незахищеним жінкам, дітям та молоді. В Україні організації працюють з 2005 року. З 2011 року УФГЗ та «Право на здоров’я» запроваджують в Україні проєкти, спрямовані на профілактику ґендерно зумовленого та домашнього насильства; сприяння розвитку місцевих громад через підвищення спроможності громадських організацій та органів місцевого самоврядування щодо покращення спектру, доступу та якості соціальних послуг і послуг реабілітації для потерпілих від насильства жінок та чоловіків, які вчинили насильство.

 

Інформація про проєкт

Проєкт реалізується в 24 регіонах, спрямований на розширення охоплення послугами, та доступності до соціально-психологічних послуг постраждалих від домашнього насильства та насильства за ознакою статі

 

Інформаційна кампанія «Розірви коло» є частиною програми Фонду ООН у галузі народонаселення «Комплексний підхід до розв’язання проблеми насильства щодо жінок та дівчат в Україні», яка має на меті підтримати процес зміцнення національних механізмів запобігання і реагування на ґендерно зумовлене насильство.

Кампанія «Розірви коло» розпочалася разом із програмою у 2015 році та реалізується за підтримки уряду Великої Британії у партнерстві з Міністерством соціальної політики України. Назва «Розірви коло» містить у собі такі меседжі:

  • Домашнє насильство має повторювальний характер.
  • Стереотипи, толерантність та незнання щодо домашнього насильства передаються із покоління в покоління.
  • Сміливість однієї постраждалої позбавитися насильства надихає інших на цей крок.

Умовно кампанію можна поділити на дві хвилі:

  1. 2015 – 2017 рік. Цільова аудиторія – жінки. Меседж «Розірви коло насильства – звернись за допомогою». Ключовий ролик даного етапу.
  2. 2017 – дотепер. Цільова аудиторія – жінки та чоловіки. Меседж «Розірви коло – насильство не є нормою». Фокус із лише постраждалих перемістився на інших учасників ситуацій насильства – свідків та кривдників. Усі активності працюють на досягнення трьох завдань:
  • поширити інформацію про доступні сервіси та послуги для постраждалих,
  • підвищити рівень розпізнавання насильства,
  • розповісти як діяти у випадку ситуації насильства у ролі свідка чи/і постраждалого/ї та закликати до активних дій у цих випадках.

Ключовий ролик даного етапу. Таким чином із 2015 року активності «Розірви коло» розвинулися у комплексну національну інформаційно просвітницьку кампанію, що сьогодні досягає аудиторію як через онлайн, так і офлайн канали, а ініціальне завдання, що полягало у поширенні корисних контактів для постраждалих та їх спонукання звертатися за допомогою трансформувалося в нову стратегічну ціль  –  утвердження нульової толерантності до гендерно зумовленого насильства в Україні.

Щороку (переважно у лютому-березні) для оцінки ефективності кампанії проводиться національне опитування. За результатами опитування у 2019 та 2020 роках – кожен п’ятий українець/українка знають про кампанію “Розірви коло”.

Сайт кампанії: rozirvykolo.org

Фейсбук сторінка: https://www.facebook.com/rozirvykolo/

Брендбук тут.

 

Географія: Краматорськ Костянтинівка, Покровськ, Сєвєродонецьк, Полтава, Кременчук, Дніпро, Мелітополь, Вінниця, Львів, Київ, Харків, Одеса, Миколаїв, Херсон, Запоріжжя, Тернопіль, Хмельницький, Луцьк, Ужгород, Черкаси, Кропивницький, Івано – Франківськ, Житомир, Чернівці, Суми, Рівне, Чернігів.

 

Мета тендеру:

Вибір надавача послуг, який буде відповідати вимогам якості та ціновій політиці МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» щодо розробки і розміщення зовнішньої соціальної реклами кампанії “Розірви коло”.

 

Обсяг робіт

Обраний постачальник послуг повинен розмістити розроблені сюжети на носіях зовнішньої реклами в цільових містах.

 

Цільова аудиторія

Жінки та чоловіки віком 18 – 55.

 

Виконані роботи

Компанія має виконати такі роботи:

 

 

 

 

 

 

 

No. Очікуваний результат Вимоги до роботи Часові рамки
1 Розробити загальну концепцію та дизайни макетів зовнішньої реклами для усіх потрібних носіїв

 

 

 

Візуальний стиль макетів має відповідати брендбуку кампанії “Розірви коло”.

Концепція має містити влучне/-і спеціально розроблене/-і ключові повідомлення.

Загалом макет має відповідати вимогами зовнішньої реклами – бути читабельним, привертати увагу, та працювати задля досягнення мети.

1 тиждень на розробку концепції та усіх необхідних макетів

 

2 Надрукувати та розмістити розроблені макети зовнішньої реклами в обраних містах Мета: охопити половину населення у кожному обраному місті Розміщення: 28 днів

Початок: не пізніше 17 лютого

 

3 Звіт по розміщенню друкованої реклами та відеоролика Звіт у деталях має містити інформацію щодо розміщеної реклами на кожній локації, орієнтовну кількість контактів із кожним рекламним носієм та загальний показник охоплення усіма носіями. Не пізніше ніж 2 тижні після закінчення розміщення реклами

 

 

Індикативна хронологія виконання робіт

 

Усі очікувані результати, передбачені даним технічним завданням, повинні бути подані заявнику до 19 березня 2021 року.

 

 

Загальні умови участі у тендері:

 

До участі в тендері запрошуються постачальники товарів, компанії, фізичні особи підприємці, приватні підприємці, які:

  1. Мають успішний досвід закупівлі даного товару на території України.
  2. Офіційно зареєстровані та діють на території України.

 

Вимоги до форми тендерної пропозиції (має включати наступні пункти):

  • Інформація про постачальника.
  • Технічна пропозиція, яка має містити варіанти дизайну/концепції макетів зовнішньої реклами та список можливих локацій для розміщення.
  • Цінова пропозиція, яка має містити усі прогнозовані витрати (в гривні).

 

Прохання до зацікавлених в участі та співпраці з МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» в рамках зазначеної ініціативи, надсилати пропозиції до 08 лютого 2021 року на адресу olga.veselovska@healthright.org, тел.: (044) 235-08-63.

 

Контактна особа – Ольга Веселовська.