Тендер на надання послуг з розробки і розміщення зовнішньої соціальної реклами кампанії “Розірви коло”
МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» оголошує конкурс з надання послуг з розробки і розміщення зовнішньої соціальної реклами кампанії “Розірви коло”. Закупівля послуг буде проведена в рамках проекту «Комплексний підхід до вирішення проблеми насильства щодо жінок та дівчат в Україні», що реалізується Міжнародним благодійним фондом «Українська фундація громадського здоров’я» у співпраці з Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні.
Інформація про замовника:
МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» (УФГЗ) – благодійна організація, заснована міжнародною організацією «Право на здоров’я» (HealthRight International) з метою розбудови місцевого потенціалу та підтримки українських ініціатив, які полягають у наданні життєво-важливої допомоги незахищеним жінкам, дітям та молоді. В Україні організації працюють з 2005 року. З 2011 року УФГЗ та «Право на здоров’я» запроваджують в Україні проєкти, спрямовані на профілактику ґендерно зумовленого та домашнього насильства; сприяння розвитку місцевих громад через підвищення спроможності громадських організацій та органів місцевого самоврядування щодо покращення спектру, доступу та якості соціальних послуг і послуг реабілітації для потерпілих від насильства жінок та чоловіків, які вчинили насильство.
Інформація про проєкт
Проєкт реалізується в 24 регіонах, спрямований на розширення охоплення послугами, та доступності до соціально-психологічних послуг постраждалих від домашнього насильства та насильства за ознакою статі
Інформаційна кампанія «Розірви коло» є частиною програми Фонду ООН у галузі народонаселення «Комплексний підхід до розв’язання проблеми насильства щодо жінок та дівчат в Україні», яка має на меті підтримати процес зміцнення національних механізмів запобігання і реагування на ґендерно зумовлене насильство.
Кампанія «Розірви коло» розпочалася разом із програмою у 2015 році та реалізується за підтримки уряду Великої Британії у партнерстві з Міністерством соціальної політики України. Назва «Розірви коло» містить у собі такі меседжі:
- Домашнє насильство має повторювальний характер.
- Стереотипи, толерантність та незнання щодо домашнього насильства передаються із покоління в покоління.
- Сміливість однієї постраждалої позбавитися насильства надихає інших на цей крок.
Умовно кампанію можна поділити на дві хвилі:
- 2015 – 2017 рік. Цільова аудиторія – жінки. Меседж «Розірви коло насильства – звернись за допомогою». Ключовий ролик даного етапу.
- 2017 – дотепер. Цільова аудиторія – жінки та чоловіки. Меседж «Розірви коло – насильство не є нормою». Фокус із лише постраждалих перемістився на інших учасників ситуацій насильства – свідків та кривдників. Усі активності працюють на досягнення трьох завдань:
- поширити інформацію про доступні сервіси та послуги для постраждалих,
- підвищити рівень розпізнавання насильства,
- розповісти як діяти у випадку ситуації насильства у ролі свідка чи/і постраждалого/ї та закликати до активних дій у цих випадках.
Ключовий ролик даного етапу. Таким чином із 2015 року активності «Розірви коло» розвинулися у комплексну національну інформаційно просвітницьку кампанію, що сьогодні досягає аудиторію як через онлайн, так і офлайн канали, а ініціальне завдання, що полягало у поширенні корисних контактів для постраждалих та їх спонукання звертатися за допомогою трансформувалося в нову стратегічну ціль – утвердження нульової толерантності до гендерно зумовленого насильства в Україні.
Щороку (переважно у лютому-березні) для оцінки ефективності кампанії проводиться національне опитування. За результатами опитування у 2019 та 2020 роках – кожен п’ятий українець/українка знають про кампанію “Розірви коло”.
Сайт кампанії: rozirvykolo.org
Фейсбук сторінка: https://www.facebook.com/rozirvykolo/
Брендбук тут.
Географія: Краматорськ Костянтинівка, Покровськ, Сєвєродонецьк, Полтава, Кременчук, Дніпро, Мелітополь, Вінниця, Львів, Київ, Харків, Одеса, Миколаїв, Херсон, Запоріжжя, Тернопіль, Хмельницький, Луцьк, Ужгород, Черкаси, Кропивницький, Івано – Франківськ, Житомир, Чернівці, Суми, Рівне, Чернігів.
Мета тендеру:
Вибір надавача послуг, який буде відповідати вимогам якості та ціновій політиці МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» щодо розробки і розміщення зовнішньої соціальної реклами кампанії “Розірви коло”.
Обсяг робіт
Обраний постачальник послуг повинен розмістити розроблені сюжети на носіях зовнішньої реклами в цільових містах.
Цільова аудиторія
Жінки та чоловіки віком 18 – 55.
Виконані роботи
Компанія має виконати такі роботи:
No. | Очікуваний результат | Вимоги до роботи | Часові рамки |
1 | Розробити загальну концепцію та дизайни макетів зовнішньої реклами для усіх потрібних носіїв
|
Візуальний стиль макетів має відповідати брендбуку кампанії “Розірви коло”.
Концепція має містити влучне/-і спеціально розроблене/-і ключові повідомлення. Загалом макет має відповідати вимогами зовнішньої реклами – бути читабельним, привертати увагу, та працювати задля досягнення мети. |
1 тиждень на розробку концепції та усіх необхідних макетів
|
2 | Надрукувати та розмістити розроблені макети зовнішньої реклами в обраних містах | Мета: охопити половину населення у кожному обраному місті | Розміщення: 28 днів
Початок: не пізніше 17 лютого
|
3 | Звіт по розміщенню друкованої реклами та відеоролика | Звіт у деталях має містити інформацію щодо розміщеної реклами на кожній локації, орієнтовну кількість контактів із кожним рекламним носієм та загальний показник охоплення усіма носіями. | Не пізніше ніж 2 тижні після закінчення розміщення реклами |
Індикативна хронологія виконання робіт
Усі очікувані результати, передбачені даним технічним завданням, повинні бути подані заявнику до 19 березня 2021 року.
Загальні умови участі у тендері:
До участі в тендері запрошуються постачальники товарів, компанії, фізичні особи підприємці, приватні підприємці, які:
- Мають успішний досвід закупівлі даного товару на території України.
- Офіційно зареєстровані та діють на території України.
Вимоги до форми тендерної пропозиції (має включати наступні пункти):
- Інформація про постачальника.
- Технічна пропозиція, яка має містити варіанти дизайну/концепції макетів зовнішньої реклами та список можливих локацій для розміщення.
- Цінова пропозиція, яка має містити усі прогнозовані витрати (в гривні).
Прохання до зацікавлених в участі та співпраці з МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» в рамках зазначеної ініціативи, надсилати пропозиції до 08 лютого 2021 року на адресу olga.veselovska@healthright.org, тел.: (044) 235-08-63.
Контактна особа – Ольга Веселовська.