Технічне завдання асистента проєкту (Дніпро)

Технічне завдання асистента проєкту (Дніпро)

Проєкт “Створення центрів комплексного реагування та надання підтримки постраждалим від ґендерно зумовленого насильства (ГЗН): інтеграція базової допомоги постраждалим на Сході та Півдні України”, реалізовується за підтримки міжнародної благодійної фундації FHI 360.

Інформація про замовника: Представництво міжнародної благодійної організації HealthRight International (Право на здоров’я), за підтримки міжнародної благодійної фундації FHI 360, реалізовує проєкт щодо cтворення центрів комплексного реагування та надання підтримки постраждалим від  ґендерно- зумовленого насильства (ГЗН): інтеграція базової допомоги постраждалим на Сході та Півдні України.

Проєкт реалізовуватиметься в 5 регіонах України: Київ, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Запоріжжя, які є першими та/або найбільшими точками входу для внутрішньо переміщених осіб на Півдні та Сході України.

Мета його полягає в створені інтегрованого підходу в наданні медичної та психосоціальної допомоги постраждалим від ґендерно-зумовленого насильства (в тому числі постраждалим внаслідок воєнних дій на окупованих/деокупованих територіях) шляхом створення при центрах первинної медико-санітарної допомоги центрів/ відділень комплексного реагування.

Зайнятість: повна

Місцезнаходження замовника послуг: м. Дніпро

Термін реалізації проєкту: вересень 2022- липень 2023 р.р., з можливістю продовження.

Основні цілі:

Операційний супровід та асистування менеджеру проєкту в його реалізації.

Основні функції:

  1. Операційна підтримка, зворотній зв’язок (листування, уточнення, підтримка зворотнього зв’язку по усуненню проблемних питань) з партнерами проекту.
  2. Підготовка угод для надавачів послуг. Перевірка, прийом, сортування, подання до підпису, розсилка, у разі надходження змін підготовка нових угод, внесення відповідних даних.
  3. Організація та, спільно з координатором, забезпечення проведення тренінгів та навчань для надавачів послуг в регіонах проекту.
  4. Формування та моніторинг контактів партнерів проекту.
  5. Підготовка та надсилання звітної інформації всім партнерам проекту щодо реалізації проекту.
  6. Заповнення та підтримка web-ресурсів організації інформацією, яка стосується проекту.
  7. Підготовка матеріалів для проведення навчальних заходів, інформаційних матеріалів в рамках проекту.
  8. Письмові та усні переклади українською та англійською мовою, пов’язані із підготовкою звітів/заходів.
  9. Участь у всіх заходах проєкту.

Інші функції:

  1. Написання оголошень щодо заходів реалізації проекту та підготовка інформації для тендерів в частині створення та забезпечення діяльності проєкту.
  2. Аналіз потреб проєкту щодо інформаційних матеріалів та рекламної продукції.
  3. Редагування макетів інформаційних матеріалів.
  4. Моніторинг, редагування та за потреби переклад матеріалів щодо діяльності проекту.

Звітування:

Збір та аналіз необхідної для проєкту звітності (щомісячно).

Вимоги:

  • вища освіта (рівень магістра/бакалавра) у відповідних сферах,
  • відмінне володіння англійською мовою (рівень Advanced або Proficiency),
  • мультизадачність та стресостійкість, ефективний таймменеджмент,
  • досвід перекладу офіційних документів, програмних звітів, тощо,
  • міжособистісні навички та вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей.

Зацікавлені особи можуть надсилати резюме англійською мовою та супровідний лист з очікуваним рівнем винагороди на angelina.yakovenko@healthright.org до 25 вересня 2022 року.

Примітка щодо запобігання сексуальній експлуатації та нарузі:

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації.