Міжнародний благодійний фонд «Українська фундація громадського здоров’я» (далі за текстом – Фонд) оголошує тендер на постачання товарів для мобільних бригад Лугаської та Донецької областей

Міжнародний благодійний фонд «Українська фундація громадського здоров’я» (далі за текстом – Фонд) оголошує тендер на постачання товарів для мобільних бригад Лугаської та Донецької областей

Міжнародний благодійний фонд «Українська фундація громадського здоров’я» (далі за текстом – Фонд) оголошує тендер на постачання товарів для мобільних бригад Лугаської та Донецької областей

Будь ласка, ознайомтесь з тендерною документацією, що складається з:

а) даного оголошення;

б) специфікації з додатками;3. Шаблон Договору

в) проекту договору.

Умови проведення тендеру:

  • Надані учасниками тендеру пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж 30 днів.
  • Ціни мають бути зазначені в гривнях України, включаючи всі витрати, відповідно до вимог у специфікації.
  • Вимоги до пропозиції, кваліфікаційні критерії та спосіб оплати – як зазначено у специфікації.
  • Кінцевий термін подання пропозицій – не пізніше «17» грудня 2021 р., 18:00. Всі пропозиції, отримані після кінцевого терміну, розгляду не підлягають.
  • Основні критерії оцінки, що будуть впливати на кінцеве рішення щодо переможця тендеру, – згідно п. 7 специфікації.
  • Переможця тендеру буде обрано на засіданні тендерної комісії, яке відбудеться, як очікується, не пізніше «20» грудня 2021 р., після детальної технічної, фінансової та правової оцінки пропозицій. Протягом 1 (одного) робочого дня з моменту прийняття такого рішення організатор тендеру проінформує переможця у письмовій формі.
  • Пропозиції приймаються шляхом електронної пошти (відскановані документи) на адреси ел. пошти: tetiana.alve@healthright.org та viktor.Orel@healthright.org з темою листа «Пропозиція на забезпечення Мобільних бригад».
  • До розгляду допускаються лише пропозиції, що відповідають вимогам даного оголошення та специфікації з додатками до нього.
  • Фонд залишає за собою право припинити процедуру тендеру й відмовитися від всіх пропозицій до укладення договору.

Будь-які питання щодо тендеру необхідно надсилати у письмовому вигляді електронною поштою на адреси tetiana.alve@healthright.org та viktor.Orel@healthright.org Додатки:

  • Специфікація з відповідними додатками.
  • Проект договору.

Додатки можна отримати, звернувшись електронною поштою на адресу tetiana.alve@healthright.org та viktor.Orel@healthright.org, або завантажити під даним оголошенням.

 

Дякуємо за співпрацю.

 

Форма специфікації

“Погоджено”:

Ініціатор закупівлі: Саєнко А.В.

 

Дата: 08.12.2021 р.
Головний бухгалтер: Мотлич-Бєлова О.М.

 

Дата: 08.12.2021 р.

“Затверджую”:

Виконавчий директор:                 Скіпальська Г.Б.                               Дата: 08.12.2021 р.

Специфікація на постачання товарів

для мобільних бригад Донецької та Луганської області

  1. ЛОТ 1. ЗІЗ та набір «Першої допомоги»
№пп Опис Од. Кількість
1 Маска захисна штампована 3-х шарова, колір синій. (1 упаковка – 50 масок) Уп. 266
2 Рукавички латексні оглядові, нестерильні,  припудрені, 100шт / уп, розмір S Уп. 12
3 Рукавички латексні оглядові, нестерильні,  припудрені, 100шт / уп, розмір М Уп. 11
4 Аптечка офісна, велика

Склад:

(Аллохол таб №10 или кукурузы рыльца (пакет) – 1

Антитусин табл. №10 или бромгексин табл. 8 мг №10-1

Аспирин Bayer табл №20 или эффералган UPSA табл №20 или Упсарин УПСА табл № 20 или нимесулид табл.№10     1

Ацетилсалициловая кислота 0,5 г табл. №10   2

Бесалол табл. № 6 или фталазол табл №10       1

Бинт марлевый мед. стерильный 5 м х 10 см   2

Бриллиантовый зеленый раствор для наружного применения, спиртовой 1% 10 мл, 15 мл или 20 мл во флаконах            2

Валерианы экстракт 0,02 г №10 или настойка валерианы 25 мл или корвалол 25 мл -2од. или 1фл.            2

Вата мед.гироскопична нес. 50 г        1

Уголь активированный 0,25 г табл. №10          2

жгут кровоостанавливающий              1

Диазолин 0,1 табл №10 или лоратадин 0,01 табл №10   1

ЙОД раствор для наружного применения, спиртовой 5% по 9 мл, 10 мл или 20 мл во флаконах         2

Корвалмент капс. 0,1 №10 или нитроглицерин табл. 0,5 мг №40, или Корвалтаб табл №10, или валидол 0,06 табл №6 или №10            1

лейкопластырь бактерицидный

Лейкопластырь бактерицидный 2,3 см х 7,2 см, или 1,9 см х 7,2 см-4

Но-х-я 0,04 г табл № 10 или но-шпа 40 мг табл №24, или дротаверин 0,04 г табл. №10           2

Панкреатин табл №10 или мезим табл №10     1

Парацетамол 200 мг таб №10             2

Перекись водорода Раствор раствор для наружного применения 3% по 40 мл во флаконах     1

Устройство для проведения искусственного дыхания портативный                1

Раунатин 2 мг табл №10 или папазол табл №10              2

Раствор аммиака 10% 40 мл               1

Септефрил 0,2 мг табл №10                2

Спазмалгон табл №20 или темпалгин табл №10, или Фармадол табл. № 10            1

Стрептоцид табл. 300мг №10             1

Фуразолидон 0,05 г табл №10 или Фталазол 0,05 г табл. №10      2

Цитрамон табл № 6 или Цитропак табл. №6    2

инструкция            1

сумка      1

шт  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

5 Засіб дезінфікуючий 75 мл., Для рук, Спиртовая смесь (70%), Склад: вода підготовлена,  гліцерин, екстракт алоє-вера. шт 140

 Лот 2. Брендовані товари для консультантів та працівників мобільних бригад

№ПП Опис Візуальний прикла Од. Кількість
1 Жилет утеплений, колір синій з сірим, розмір 48, з нанесенням логотипу. Місця нанесення виділені білим кольором на візуальному прикладі.

Логотип на грудях:  повнокольорове нанесення, загальний розмір нанесення 250*59 мм

Логотип на спині: нанесення тексту «Мобільна бригада соціально-психологічної допомоги», загальний розмір нанесення 250*60 мм, колір – жовтий.

шт 6
2 Футболка біла , з нанесенням логотипу.Розмір 48, Місця нанесення виділені кольором на візуальному прикладі.

Логотип на грудях:  повнокольорове нанесення, загальний розмір нанесення 250*59 мм

Логотип на спині: нанесення тексту «Мобільна бригада соціально-психологічної допомоги», загальний розмір нанесення 250*60 мм, колір – блакитний.

шт 6
3 Сумка для ноутбуку 15,5”, з нашитим логотипом.

повнокольорове зображення, загальний розмір нанесення 250*59 мм.

 

шт 2
4 Реглан/Світшот,

Склад : 80% хлопок, 20% поліестер

Плотність: 240 г/м2

Сезон: весна-осінь-зима

Матеріал – хлопок

Модель: Lightweight Raglan Sweat

Розмір M – 12 шт

Розмір  L–  10 шт

Розмір XL – 10 шт

Нанесення (нашиття) логотипу з повнокольоровим зображенням

 

шт 42

 Лот 4. Гігієнічні набори для дітей

Товар Од. Кількість
1 Серветки вологі для дітей, 100 шт. шт 630
2 Шампунь дитячий, 200 мл шт 630
3 Зубна паста для молочних зубів дитяча шт 630
4 Дитяча зубна щітка м’яка шт 630
5 Дитячий крем-мило, 300мл шт 630
6 Пакет 27,2х17,1х6,0 см шт 630

 

Лот 5. Гігієнічні набори для дорослих

Товар Од. Кількість
1 Серветки вологі, 100 шт, пластикова кришка шт 630
2 Шампунь для волосся 400 мл шт 630
3 Гігієнічні прокладки, 40 шт шт 630
4 Зубна щітка, середня жорсткість шт 630
5 Зубна паста 100 мл шт 630
6 Пакет 27,2х17,1х6,0 см шт 630

 

Лот 6. Техніка для роботи мобільних бригад

Товар Од. Кількість
1 Планшет

Характеристика:

10.1″, 4 ГБ, 4G (LTE), Bluetooth Wi-Fi, 64 ГБ,  Android 11, 1920х1200, A-GPS, IPS,  камера 8 Мп, microSD, камера 13 Мп, карта пам’яті 128 ГБ, 3G-модуль,  USB Type-C, Пластик, 7480 мА*ч, 162 мм* 243 мм* 8.4 мм

шт 14
2 Мобільний телефон

6.5’’, 1600 х 720, PLS,   60 Гц,  СИМ-карт 2, ОП 4 ГБ, пам’ять 64 ГБ, microSD

шт 28
3 Ноутбук Экран 15.6” IPS (1920×1080) Full HD, матовый / AMD Athlon Gold 3150U (2.4 – 3.3 ГГц) / RAM 8 ГБ / SSD 256 ГБ / AMD Radeon Graphics / без ОД / Wi-Fi / Bluetooth / веб-камера / DOS / 1.69 кг / черный шт 2
4 Картка пам’яті

128 ГБ  MicroSD

шт 14

Лот 7. Канцелярське приладдя для мобільних бригад

Товар Од. Кількість
1 Папір офісний  500 аркушів А4 80 г/м2 шт. 42
2 Скоби для степлерів  , №24/6, 1000 шт шт. 42
3 Файл-кишеня     А4+ 30 мкм глянцевий Прозорий 100 шт шт. 42
4 Ручка кулькова автомат  0,7 мм. чорно-червоний шт. 42
5 Набір маркерів текстових   1-4.5 мм у блістері 8 шт. уп 42
6 Стикери   75×75 мм 400 аркушів 4 кольори шт. 42

 

Лот 8. Канцелярське приладдя для роботи психолога

Товар Од. Кількість
1 Пластилін 18 цветов, 360г, стек шт. 70
2 Гуашь 12 цветов х 10мл шт. 70
3 Акварель 12 цветов, пласт./кор., с/кист. шт. 70
4 Папір А4 Балет Універс.80г\1 92% 500  арк. шт. 70
5 Карандаші воскові  , 6 кольорів,  круглій шт. 70
6 Карандаші кольорові, 12 цветов шт. 70
7 Ножниці 160 мм, черный шт. 42
8 Розмальовка “Мандала” шт. 70
9 Набір пензлів 13, щетина плоска, 5шт (№1,2,4,6,8), шт. 28
10 Дошка для пластиліну зі стеками шт. 70

 

  1. Вимоги до якості продукту

Відповідність критерію ціна/якість

  1. Загальний об’єм закупки

Кількість до закупівлі: загальна кількість лотів – 8

  1. Умови поставки та оплати

Продукт поставляється одноразово.

У вартість кожного лоту повинна бути включена доставка наборів в 14 міст Донецької та Луганської областей :Краматорськ, Слов’янськ, Костянтинівка, Селидове, Бахмут, Волноваха, Новоайдар, Сєвєродонецьк, Станиця-Луганська, Кремінна, Рубіжне, Попасна, Гірське, Щастя.

Учасник визначає ціни на послуги у гривні з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та передбачені законодавством, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, комісійних, гарантійне обслуговування та усіх інших витрат.

Надані учасниками тендеру пропозиції мають бути дійсними без змін впродовж 30 днів.

Договір буде укладений і оплата буде здійснюватися у гривнях України. Умови постачання: за домовленістю.

Умови оплати  – по факту постачання, 50% передоплата, 100% передоплата (вказати в комерційній пропозиції Ваш варіант).

Термін виконання робіт – до «30» грудня 2021 р включно.

  1. Особливі умови (гарантія тощо)

Офіційна гарантія на техніку від виробника (за наявності).

  1. Кваліфікаційні критерії

6.1. Суб’єкт підприємницької діяльності за законодавством України (юридична або фізична особа);

6.2. Не є платником ПДВ.

  1. Ключові критерії оцінки тендерних заявок

Пропозиція (разом з додатками до неї) оцінюється  за допомогою бальної системи та ваги критеріїв оцінки. В сумі вага критеріїв оцінки становить 100%:

  • вартість послуги – 60%
  • термін надання – 20%
  • умови оплати – 20%

Розрахунки показників по бальній системі відбуваються наступним чином:

Ціна є кількісним показником, отже рейтинг по цінам вираховується по формулі нижче:

(Найнижча вартість)/(Вартість, що оцінюється)×макс.бал*×вага критерію

*максимальний бал складає 5 балів.

Для розрахунку оцінки за критеріями, що не мають кількісного вираження, кожен член Комісії оцінює від від 1 до 5 балів кожному окремому постачальнику за кожним окремим критерієм. Рейтинг за критерієм вираховується наступним чином:

Середнє арифметичне (від балів,виставлених всіма членами Комісії окремому постачальнику за окремим критерієм) × вага критерію

Переможцем визначається постачальник, що має найбільший сумарний рейтинг.

  1. Зміст тендерних заявок

Учасники повинні включати таку інформації до тендерних заявок:

  • Копії реєстраційних документів;
  • Заповнені та підписані Додатки №1-2 до специфікації;
  • Згоду на обробку персональних даних (для фізичних осіб) – Додаток № 3 до специфікації.

Додаток №1 до Специфікації на постачання товарів

Загальна інформація

Будь ласка, заповніть таблицю:

1. Повна назва компанії
2. Юридична адреса компанії
3. Фактична адреса компанії
4. Керівник компанії: посада, ПІБ
5. Контактний номер телефону керівника компанії
6. Контактна особа з питань подання пропозиції
7. Номер мобільного телефону контактної особи
8. E-mail контактної особи

 

«              »                               202         р.

 

[підпис]                 [посада]

Уповноважений підписати тендерну пропозицію для та від імені

Додаток 2 до Специфікації на постачання                                                                   

Цінова пропозиція, терміни та умови поставки та обслуговування

  1. Цінова пропозиція*
Лот Назва Специфікація Кількість Ціна за одиницю без ПДВ, грн. Загальна вартість, грн.
Всього
ПДВ 20%
Всього з ПДВ

* Ціна товару вказується у гривнях України.

** Ваша компанія може пропонувати поставку по будь-яких окремих лотах / кількості з наведеного вище переліку. Відповідно, може бути обрано кілька переможців для повного забезпечення умов конкурсу.

Термін поставки

Будь-ласка, зазначте термін поставки, який Ви пропонуєте:

                                                                                                                                                            

Умови оплати

Будь-ласка, зазначте умови оплати, які Ви пропонуєте (з урахуванням п. 4 специфікації):

______________________________________________________________

Умови гарантійного обслуговування

Будь-ласка, зазначте строки, умови та порядок здійснення стандартного та розширеного (якщо надається) гарантійного обслуговування, технічної підтримки продукту:

________________________________________________________________________

 

«              »                               202         р.

[підпис]                 [посада]

 

Уповноважений підписати тендерну пропозицію для та від імені

Додаток 3 до Специфікації на постачання                                                                                   

ЗГОДА НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

м.                                                                                                           «              »                                              202         року

Я, _____________________________________________________________________________,

прізвище, ім’я, по-батькові, паспортні дані, РНОКПП

щo проживаю за адресою:____________________________________________________                                                                                                                                                                                    _______,

надаю Міжнародному благодійному фонду «Українська фундація громадського здоров’я” як володільцеві баз персональних даних (надалі – «Володілець») згоду на обробку моїх персональних даних в ході реалізації переддоговірних, договірних, позадоговірних, цивільних, господарських та інших відносин, прав та зобов’язань між мною та Володільцем, або у зв’язку із такими відносинами, правами та зобов’язаннями, зокрема враховуюче наступне:

  1. Цим надається згода на обробку будь-яких моїх персональних даних, необхідних для реалізації вказаних вище відносин, прав та зобов’язань, з метою, що визначена у цій Згоді, та в обсязі, що містяться в інформації і документах та їх копіях, що підписуються/засвідчуються, подаються чи повідомляються мною в будь-якій формі, отримуються Володільцем від третіх осіб.
  2. Персональні дані обробляються Володільцем із метою виконання його статутних цілей та завдань, його благодійних програм і проектів, укладених договорів та угод, вимог чинного законодавства, а також з метою реалізації відносин, прав та зобов’язань як безпосередньо між мною та Володільцем, так і у зв’язку із такими відносинами, правами та зобов’язаннями.
  3. Цим Володільцю надається згода на поширення персональних даних, в тому числі передачу чи надання доступу (в тому числі для обробки) третім особам, включаючи передачу органам державної влади та місцевого самоврядування, іншим розпорядникам чи третім особам на розсуд Володільця, транскордонну передачу персональних даних Володільцем до інших іноземних держав, в т.ч. міжнародним донорам, в обсязі, необхідному для досягнення мети обробки персональних даних, без додаткового повідомлення чи отримання додаткової згоди.
  4. Я розумію та усвідомлюю, що обробка персональних даних здійснюється постійно, як протягом строку існування відносин між мною та Володільцем, так і після їх закінчення – відповідно до встановленої мети обробки.
  5. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних” мені повідомлено про права суб’єкта персональних даних, що засвідчується моїм підписом на цій Згоді.
  6. Ця Згода діє безстроково. Я погоджуюсь на те, що протягом зазначеного терміну Володілець не зобов’язаний припиняти/змінювати обробку персональних даних і знищувати мої персональні дані.
  7. Ця Згода сама по собі не зобов’язує надавати будь-які персональні дані Володільцеві для обробки. Відповідні зобов’язання із надання персональних даних визначаються, виходячи із характеру та суті зазначених вище відносин, умов відповідних програм, проектів, договорів, угод та домовленостей, а також положень чинного законодавства.

На підтвердження вищевикладеного, я, що підписався нижче, підтверджую свою згоду на обробку моїх персональних в порядку і на умовах, описаних вище:

Суб’єкт персональних даних

_______________________  _____________________________________

                                підпис                                                                                   прізвище, ім’я, по-батькові